En Rednecks forventning til kvinnedagen!

 

De fleste kvinnfolk har vel en eller annen forventning til denne dagen, i alle fall vi som er i forhold setter pris på at gubbene gjør litt ekstra. Nå er det jo ikke på hjemmebane kvinnedagen ble til, men i det offentlige. I 1915 ble dagen markert første gang i Norge, fordi kvinnfolk fikk stemmerett i 1913. Siden har det gått litt opp og ned med markering og feiring, men fra 1972 har det vært regelmessig markering av kvinnedagen. 

Så hva kan vi egentlig forvente på denne dagen hjemme? Personlig mener eg at stemmeretten hjemme er vel så viktig som i det offentlige, men når eg faktisk har det veldig bra hjemme må jo Doc anstrenge seg litt ekstra i dag. Til vanlig er det Doc som lager mat, og han bidrar minst like mye som meg til husarbeid. Derfor må eg sikte ekstra høyt nå. 

Det minste eg bør kunne forvente av Doc i dag er en middag ute, og da snakker eg ikke om et stivpynta McDonald?s besøk akkurat. Eg tenker på at vi tar bikkja med i skauen og griller pølser, så vi kan kose oss skikkelig. Han må altså ta meg med på romantisk date, og faktisk være bittelitt romantisk. 

Etterpå håper han gir meg full massasje fra hodebunn til fotblad, og det burde jo ikke være noe problem. Doc har laga massasjebenk til meg tidligere, hvor ingrediensene er senka kjøkkenbord, rammemadrass og jekkestropper. Den er ikke akkurat oppbrukt for å si det sånn. Om det skulle bli tid til overs bør han sette på en film og tilby meg armkroken sin, den er ikke hver dag han gir meg.

 

Hva forventer dere andre damer av gubbene deres på denne dagen?

 

 

 

#politikk #stemmerett #kvinnedagen #docogdask #redneck #norskerednecks 

11 thoughts on “En Rednecks forventning til kvinnedagen!

  1. Blir ingenting spesielt her,gubben jobber lenge😜😜men skal nyte et glass hvitvin og sushi kjøpt på kiwi🍣Men har vært sammen i 31 år 14 april så da håper jeg at han er bittelitt romantisk,Det er jo langrfedag og påske🐥🌻🌻😀😀gratulerer med dagen 🇳🇴

  2. Blir ingenting spesielt her,gubben jobber lenge😜😜men skal nyte et glass hvitvin og sushi kjøpt på kiwi🍣Men har vært sammen i 31 år 14 april så da håper jeg at han er bittelitt romantisk,Det er jo langrfedag🌻🌻😀😀gratulerer med dagen 🇳🇴

  3. Trur nok ikke Anders kom på at det var kvinnedagen når eg var innom han på jobben sin i dag:D haha:D ikke sa eg noe heller, for kom ikke på det selv:D hahah:D men eg skal til en venninne:=) så vi kan ha det gøy sammen litt ekstra.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top