I USTAND – TRENGER DERES HJELP

Akkurat nå skulle eg sittet i kantina og nytt min lunsj som alle andre på jobben, men kroppen min har ikke kommet lenger enn i morgenkåpa enda. Dusj, børste hår og påkledning virker usannsynlig i dag, men det må vel til før eller siden. Og igjen mista eg den fantastiske ideen eg planla å skrive om her. Da skriver vi om noe annet.

Når eg sto opp i dag hørte eg at gubben starta plenklipperen ute, han skulle ikke slå plen, bare ugress. Resten av plene kan man egentlig slå med støvsuger på grunn av tørken, som pappa sier. Men eg så mitt snitt i å gå ut og skremme Doc da, fordi han skremte meg i går! Video av det finnes på vår fb side Doc og Dask. Men mitt forsøk på å skremme han gikk litt i vasken. Eg er ikke så rask på labben om dagene, så eg stilte meg bak ei busk med en sigarett i håp om at han skulle se røyken og tro at buska brant. 

Han så ikke i min retning i hele tatt, og plutselig sto han jo like ved meg, uten å ha sett noe til røyken. Nei eg er visst i ustand, når eg ikke engang greier å skremme min egen mann, da er eg ikke i form. Da var det bare å slenge seg inn på sofaen igjen, og prøve å finne på noe annet å skremme han med.

Nå trenger eg deres hjelp! Skulle noen ha en ide til hvordan ta hevn og skremme han skikkelig, send meg det på snap, for der ser ikke han hva dere skriver! Blir det bra kommer det selvsagt video!

 

4 thoughts on “I USTAND – TRENGER DERES HJELP

  1. Om det er noe du VET han er redd for, feks edderkopper. Kjøp en som det er litt størrelse på og legg den diskré et sted .
    Lykke til 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top