Burde eg være redd nå?

Nå har det blitt mye lått og leven her i noen uker. Eg lurer rett og slett på om Doc kanskje begynner å få nok av disse hyssene, for nå har ikke han pranka meg på flere dager. Ikke engang i går på 1.april prøvde han å lure meg. Min teori er at han sikkert ikke har gått lei, men at han nå bruker litt tid på å pønske ut den ultimate hevnen.

Venter konstant på hevn nå…

Eg tenker eg tar en dag eller to pause fra pranks, for eg trenger ikke fremprovosere noe større hevn enn nødvendig. Går jo rundt og tenker at alt er pranks, uansett hva det gjelder. Da Doc ba meg komme inn i garasjen i sta, var eg sikker på han skulle lure meg, men han skulle bare vise meg nye baklykta og tuta på ATV’en. Han har forresten også pynta den litt med noen dekaler.

Vinden har tatt postkassestativet i dag, så det lå ute på jorde. Eg tok bilde av det og viste det til Doc, og så gikk vi ut for å se på det. Vi fikk satt det på plass, og han ba meg holde det mens han henta noe støtte det opp med. Da eg sto der med stativet ble eg stående og se etter han og tenke, lurte fælt på om han plutselig skulle komme fra andre sida med ei bøtte vann, eller noe sånt. Men nei, han kom med staur og slegge, og fikk støtta opp stativet skikkelig.

Nå synes eg virkelig Doc kan komme med denne hevnen snart, for det er jo nesten psykisk terror å gå og vente på den. Eg går jo her som en nervøs 12 åring, som er redd for å plutselig få mensen for første gan på et ubeleilig tidspunkt! Men men, nå får det bære eller briste, det er snart glad påsk i solveggen her, og eg har handla inn godteri til påsken.

3 thoughts on “Burde eg være redd nå?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top