Først bot, så lottogevinst!!

Ja i dag har det virkelig gått opp og ned her i heimen. Doc har fått gjennomgå, både på godt og vondt. Det er jo den store dagen for tull og tøys, og planene var selvsagt klare og godt forberedt. Eg og leieboeren har alliert oss med flere andre for å kunne lure Doc skikkelig!

Først ringte tlf til Doc sånn i 16 tida. I andre enden var det en som presenterte seg som politi, og Doc ble brått litt rar. Etterhvert som samtalen gikk ble Doc bleikere i fjeset. Da samtalen var over ble Doc stående midt i stua et øyeblikk, før han utbrøt «Tror kanskje noen har tulleringt meg nå…»

Aprilsnarren!

Da klarte ikke eg å holde meg, så eg brøt ut i latter! Vi hadde nemlig fått vår kamerat, PT’en, til å ringe Doc for å lure han. PT’en sa han ringte fra politiet og at de vurderte et forelegg for noe Doc liksom skal ha gjort! Alt er så klart bare tøys, men siden Doc ikke gikk helt på som planlagt hadde vi en backup plan.

Litt over kl 21 i kveld ringte tlf på ny. Da var det leieboerens venninne, Anja, i røret, men nå var jo Doc klar over datoen, så han var litt mer på vakt. Anja presenterte seg som Norsk Tipping. Selv om Doc spurte om dette var aprilspøk kjørte hun bare på, og fikk overbevist han om at han hadde vunnet 2. gevinst i kveldens Vikinglotto.

Det så et øyeblikk ut som om Doc skulle svime av, og han måtte til slutt sette seg på kjøkkengulvet. Men da Anja avslutta samtalen med at hun skulle hilse fra «Dragen og Sluska» knakk både eg og Doc sammen i latter!

Da fikk vi lurt gutten litt da, og det er jo akkurat det denne dagen er til. Vi trenger litt latter! Takk til PT’en og Anja som tok det på strak arm å lure Doc for meg og leieboeren! Har du lurt noen i dag da?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top