Var dette hevnen?

Fader så fort disse helgene går altså, tenk om de var like seige som ukedagene da! Er egentlig helt greit å dra på jobb fem dager i uka, så setter man litt ekstra pris på helga. Og denne helga her har vi kost oss på hytta, som du sikkert har fått med deg. Doc, Tassen og undertegnede, vi har ikke tenkt på omverden annet enn at vi har hilst på Sonja og Bård som har hytte like ved hytta vår. Det var veldig koselig.

Gubben med absolutt hvilepuls

Det vil si, Doc har virkelig kosa seg og slappa av, rett ut i godstolen med hvilepuls og godteri. Eg har mer eller mindre hatt stresspuls hele helga. Etter at eg skremte han med en stygg gammel parykk i kjøkkenlampen, ga jo han uttrykk for at han skulle gjøre igjen på meg på hytta. Det skjedde ikke. Eg har gått og venta på det hele tida, både på dagtid og på kvelden når det har vært bekmørkt.


Er ikke strøm og lys der, så det kan bli litt ubehagelig å gå ut med Tassen på kvelden, selv med denne HER. Siden Doc står opp først og tar Tassen på morgenen må jo da eg ta kveldsturene. Luretrikset mitt på tur i bekmørke var å ha konstant øyekontakt med hytta, mest for å se om Doc sneik seg ut for å skremme meg. Funka til en viss grad, men eg var likevel ikke høy i hatten da både Tassen og eg hørte tråkking i skauen bak oss.


Nei det ble riktignok ikke noe skremming på hytta denne helga, men da lurer eg på om denne hevnen til Doc var å få meg til å være paranoid og stressa under hele oppholdet. For det var eg nemlig, og da kan eg vel regne det som hevn nok?

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top