Ble forsøkt svindla!

Reklame |

Da eg sto opp i dag holdt eg virkelig på å drite i buksa! Eg var sikker på at Doc hadde dratt til legen, men han sto midt på kjøkkengulvet da eg kom ned. Da hadde eg tydeligvis hørt feil tidspunkt i går kveld da. Eg gikk på badet, stelte meg og overdreiv bruken av DENNE. Doc ville ikke ha noe frokost, for han måtte straks dra, så eg fant meg bare noen brødskiver. Doc dro til legen, mens Tassen sto igjen og bjeffa ut savnet sitt.

Så brun eg så ut i kveldssola da, klar for å gnikke rein «the shitter» i bobilen.

Selv benytta eg meg av muligheten til en god dose avslapping. Satte Tassen i band ute, og plasserte ut feltseng i sola og en stol i skyggen. Eg veksla mellom sol og skygge mens eg hørte på podcast, kobla helt ut, og drakk sikkert to liter iste. Det var da eg fikk en merkelig mld på messenger, det vil si, eg skjønte fort hva dette var. En sånn luring som hadde svindel i bakhode.

Den trivelige dype samtalen med svindleren før eg blokkerte fyren.

Vel, eg er ikke født i går, så eg svarte bare noe svada ut fra det blå for å se hva luringen fant på. Joda, det fortsatte med sånne forhåndsinnstilte mld, så eg blokkerte tullingen til slutt. Helt ærlig finner eg det merkelig at mange biter på dette, for det er så tydelig svindel som det får blitt. En fyr fra Drammen (sjekka profilen hans) skriver bedre norsk en det der, og Google translate lyser gjennom. Eneste eg kan gjøre er å advare mot sånne mld.

Middagen i dag ble jo de nevnte restene av Mac&cheese tirsdagen og tacoen i går, trykt ned i en form med litt for mye cheddar over. Dæven så godt! Og etter en middagshvil hadde eg endelig nok energi til å vaske bobilen etter forrige tur. Var vel på tide nå snart to uker etter? Godt å få det overstått, men nå har lungene snørpla seg sammen igjen. Da blir det hvile i morgen.

 

TikTok / Snap / Insta

2 thoughts on “Ble forsøkt svindla!

  1. Ja dette kommer og går…. svada-meldinger som bare må slettes! Ganske så irriterende…. og veldig kjedelig for de som biter på 🙁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top