Med spor av romantikk!

Som tidligere nevnt skulle vi kose oss sammen i stedet får å gi hverandre julegaver, og i går var det dags for nettopp kos. Da eg kom hjem fra jobben tok vi bare noen raske ostesmørbrød før vi hoppa i dusjen i tur og orden, nå skulle vi ut på date og greier. Turen gikk ikke lenger enn til Jessheim, ingen var gira på Oslo liksom. Etter litt knot i nye parkeringshuset som er lagd for små gocarts, fant vi en plass og kunne starte vår lille kosedag.

Klar for svær biff!

Vi hadde alt tidligere bestemt oss for å teste Mirabel, så eg hadde saumfart menyen på forhånd. Dette er en rutine eg har fordi eg er så sjukt treig på å bestemme meg, mens Doc er lynrask, så da vi fikk bord kunne vi bestille med en gang. Det ble biff på oss begge, med solo til. Fantastisk godt, perfekt biff, og nydelig tilbehør! Så måtte vi selvsagt ha dessert da! Der gikk Doc for is, mens undertegnede dytta nedpå en sjokolademousse med ovnsbakt hvit sjokolade og baileys. Det lekte i ganen!

Ble mye mat på Doc!

Daten var ikke ferdig her, for vi hadde også kinobilletter, men nå hadde vi litt tid til overs, hvilket ble brukt til å rusle på senteret. Eneste butikken som fikk kronasjer fra oss var Ablegøyer. Var innom en skobutikk, men min tid med støvletter er nok forbi, for feite legger gitt. Prøvde også å få kontakt på en frisørsalong også, men da det ikke var et menneske å se gikk eg derifra.

Og desserten da, det smakte enda bedre enn det ser ut!

Så var det kinoen. Vi benka oss klare med både popcorn og baconsnacks, for nå skulle vi se Konvoi! Her var vi helt enige; knallgod film med mye action fra første minutt. Historien er fint skildra, og vi føler raskt med mannskapet. Om du ser filmen bare for underholdning kan den kanskje bli kjedelig, men ser du den for krigshistoriens del, da er den steike bra! Og så må eg si meg imponert av Preben Hodneland, det var fantastisk å se at en ekte stril har nådd kinolerretet!

Snap / Insta

 

2 thoughts on “Med spor av romantikk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top