Starter ferien på redneckfest!

Vi er i gang!!! Jepp, da har ferien starta! Det må vel være ny rekord, eg slutte på jobb kl 10.45, og kl 11.30 var vi avgårde! Siden eg dusja i morges var det bare å bytte klær, en dæsj med DENNE favoritten som er på tilbud, vanne jordbær, og rett i bilen. Dæven dette blir bra, tre uker i den lille skinnende grønne rullestove, måtte disse dagene IKKE gå fort, for dette skal nytes. Vi lever uten tvil for sommeren!

Holder på å gå ut av mitt gode skinn i fryd over ferie!

Vel vel, du lurer kanskje på hvor vi starter ferien? Nå er vi invitert på redneckfest, hvor flere fra første sesongen også er i helga, så det blir meget spennende og moro etter gammelt! Det er faktisk 10 årsjubileum, altså fare for at det blir både livlig og artig. Søk opp Midtsommerblot på Flismoen på Facebook for å lese om arrangementet.

Da sier vi god helg og god sommer, så snakkes vi her når eg ikke er for opptatt med å være sosial, eller evt når eg er i form, for denne helga er det ikke iste i glasset. I alle fall ikke aleine.

 

Snap / Insta

8 thoughts on “Starter ferien på redneckfest!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top