Redneckfest og turen videre!

Nei, skulle eg fått rabla ned noen ord igjen her? Det har uten tvil blitt lite tid til å skrive nå, for vi har det travelt med å være sosial. Som den observante leser har fått med seg har vi altså vært på fest med Norsk Redneckforening igjen. Etter vi trakk oss fra serien i 2018 har det blitt lite fest der da vi ikke hadde noe med innspillingen å gjøre, så nå var det virkelig på tide igjen.

Snakker vi trivsel eller?

Kort fortalt, alt var som før, masse lykkelige mennesker, mange smil, og mye latter. Eneste eg kunne hatt å si på helga må være den forbanna kleggen, den var over alt. Og så er eg sjeleglad for DENNE etter at eg sovna i sola! Ellers var dette en fest som frista til gjentakelse, med mange kjente fjes, samt noen nye bekjentskaper. Rett og slett herlig!

I går var det jaggu nok vann på bilen til at vi begge kunne dusje, før vi pakka sammen, takka pent for oss, og tusla videre i den skjønne grønne. Vi endte på Vasstulen hvor vi møtte en god gjeng med blide fjes, og tok det ytterst pent i går. Godt å få slappe av litt mellom slaga.

Livet er best i bobil!

Nå går turen videre med flere i følge. Marianne leder an og vi andre dilter lydig etter. Litt usikker på om eg fikk med meg hvor turen går nå, men det er nå det samme for meg, og akkurat derfor liker eg ferie i bobil. Vi har nå passert både Hemsedal og Filefjell, så det nærmer seg vel et matstopp snart.

 

Snap / Insta

8 thoughts on “Redneckfest og turen videre!

  1. Alltid like kos å møte igjen gamle og litt nye også;) Kos dere videre med ferien❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top