Strabasiøs ferd videre!

Natt til i går forvilla vi oss inn på Jotunheimveien hvor det var så inn i gamperæva mye mygg at eg ble sittende i bilen. Grethe kom innom for å holde meg med selskap, og da det begynte å regne kom også Doc og Marianne løpende fra fisketur. Den observante leser har nok fått med seg størrelsen på bilen vår, og skjønner at besøk betyr snudde stoler. Ble et fæla baluba for å få dette til da det er trangt, men etter både gloser og latter kunne vi ta noen runder yatzy.

Neida, ikke trangt her..?

Gårsdagen starta bedre, da med noe mindre mygg, og ny kjøretur. Eneste problem nå var at eg oppdag at eg hadde glemt dungribuksene mine hjemme. Måtte vrenge innom Vågå og få tak i ny, og heldigvis ble Ronny og Tom med på shopping. Ronny fant tilbud, og Tom gikk god for fasong, så det ble jaggu ny bukse, og Tom fant seg boxer med elg på! Gutta krutt vettu, de skal få bli med på shopping flere ganger!

Tom og Ronny da de måtte bli med meg på shopping!

Vi havna på Dombås i går, og er nå seks bobiler, ei campingvogn og en Kenworth snutebil. Her må eg bare få skryte litt av campingen altså, vi står på Toftemo turiststasjon, og det er akkurat som å være i syden. Nydelige middager, fresh frokostbuffet, uteservering med alle rettigheter, basseng og skikkelig trivelig personale. Og alt dette til overkommelige priser, ta turen om du får muligheten!

Med spor av hyperventilering fikk vi på sett og vis kjølt oss ned noen ganger i dag!

I morgen braker det løs med haraball i Skjåk. Det blir en rask dusj før vi leverer bikkja på kennel og turer avgårde nedover. Herregud som vi gleder oss nå, et år siden sist vi samla gjengen på Skjåk Countryfestival! Da er det fare for at eg bare poster på snap og instastory frem til søndag, kan ikke sitte med tlf å blogge der vettu! God helg da folks!

 

Snap / Insta

One thought on “Strabasiøs ferd videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top