Klar for tur!!

Mandag igjen, men eg ønsker den hjertelig velkommen. For hver mandag som kommer nå er vi nærmere vårværet, og det merkes kraftig på humøret og pågangsmotet. Jobben gikk som en lek, kaffen var god, tida fløy, og før eg visste ordet av det var eg på vei hjem. I bilen blir eg ofte fascinert over andres kjørestil. Her i område kunne de spart seg for fartsskilt, alle kjører i 70 uansett om det er 50 eller 80 sone. Hjem kom eg omsider uansett.

Doc var litt ivrig på middagen i dag, han har nemlig fått seg ei sånn fancy burgerpresse, så da gjetter du kanskje hva vi dytta i kjeftamentet i dag. Burgerne fikk perfekt form, var greie å steike, og lå vakkert i brødet. Den pressa kan anbefales, ikke var den dyr heller. Du finner den HER om det er av interesse.

Bare å presse til det tyter ut, da er den kompakt! Litt som meg, her tyter det ut over bukselinningen…

Som det gamle ekteparet vi er, satt vi i sofaen og stirra tomt mot den store skjermen på veggen. Da vi snakka om hvor fint vær det var, og at vi gleda oss til tur i helga gikk det brått opp for oss, og vi utbrøt nærmest i kor «skulle vi gjort klar bilen eller?». Og sånn ble det. Doc før og eg etter, marsjerte vi ut via sola og inn i bobilen. Her fordeler vi jobben etter kjønn, ja så gammeldagse er vi.

Så klar for tur!!

Doc som har mer interesse av det tekniske sjekka at alt virka, fylte vann og sånn. Undertegnede tok av sengklærne og vaska hele bilen innvendig. Hadde glemt hvor trangt det var å vaske badet, men det kan jo for såvidt ha blitt trangere i vinter da, vi eter godt, skal vite. Ei liste over ting som må fornyes ble lagd, samt ei liste over hva vi må huske å ta med. Deretter gikk ferden inn igjen hvor vi fant frem det vi skal ha med. Nå begynner det endelig å skje noe her!

 

Snap/insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top