Advent! Luke 22!

22.desember ble Dask fin!

Da er vi i ville vesten! Eller rettere sagt Vestlandet. Men vi er kledd for ville vesten da. Nå er vi på vei til julebord på Zachen, og formen er strålende. Stakkars sjåføren som må høre på denne gjengen, men hun har nok vært ute ei vinternatt før. Formen er bra, så dette blir nok en flott aften!

Husmordelen her må vel være at eg har fjelga meg (pynta meg) for Doc, ja altså, eg har vært hos frisøren. Veronica som eg også har vært på hyttetur med, og ellers gjort mye galskap med oppigjennom årene, er frisør. Dask har dermed fått blondert og klippa sveisen litt. Så nå er det ingen ting som står til hinder for en helaften med venner og familie! 

Follow my blog with Bloglovin

One thought on “Advent! Luke 22!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top