Dette var helt rått!!!

Som mange nå sikkert fikk med seg dro vi til Vestlandet da eg ble sykemeldt. Alt blir bedre hos mor og far vettu, litt moderlig omsorg gjorde susen. Det var da vi skulle østover igjen at utfordringene oppsto, for da hadde Hans rasert halve landet og stengt alle veiene hjem. Vi bestemte oss for å ta hjemreisen som en tur, og avgjørelsen om å dra nordover angrer vi ikke på da opplevelsene har stått i kø!

Artig med photobooth!

Torsdagen ble vi invitert på Trøkk n’ Truck i Førde, hvor vi fikk se hele convoyen og et heftig driftingshow. Turen videre gikk innom Molde, før vi igjen ble invitert på moro. Denne gangen Tornes Countryfestival. Joda, vi ville gjerne ta en dag der og få oppleve et once in a lifetime show, Hilljacks og Fat Fred and the possumhunters på samme scene. Så vi kjørte opp dit i går morges hvor vi fikk de to siste ledige plassene på campen, rigga oss til, og fant plass på fremste benk på konsertområde!

Fat Jacks burde nesten bli et fast innslag på Tornes!
Herlighet for en energi!

Det må vi bare få sagt altså, for en flott festival! Har du sjansen bør du bli med dit neste år. Stilig sted, passe stor festival, super service, og kjempegod mat! Det var kjente navn som Frode Hårstad, Hilljacks, Fat Fred, men også artister vi ikke hadde hørt før, og du hendelse så dyktige alle var. Og så høydepunktet da, når Hilljacks og Fat Fred entra scenen under navnet Fat Jacks, dæven for en energi, det kan faktisk ikke beskrives. Det var helt rått, rett og slett det tøffeste eg har sett på en scene i Norge!

Ser mer spektakulær ut på avstand, Alversundsbrua heime er større!
Men jaggu er det pent her, sjø på alle kanter, må bare nytes!
Fint helt til det kom lyn og regn fra havet…

Med denne opplevelsen på minnet har vi i dag kjørt videre nordover, det vil si, vi har vel mest kjørt i ring. Doc fant et sted som hørtes koselig ut, men det var omkjøring, og vi kjørte nok litt for langt. Jaja, da fant vi ei sjappe med løvsteikmeny på veien, og med mette mager dro vi like greit ut på Atlanterhavsveien. Vært her før, den skakke brua er ikke blitt større, men det er fine steder å fricampe. Doc prøvde også fiskelykken og dro opp to makrell, ene rulla fint ned fra svaberget, og den andre var så liten at vi hadde stekt servelat på brødskive til kvelds.

Snap / Insta

11 thoughts on “Dette var helt rått!!!

  1. Så dumt det ikke var annonsert at dere bodde på Kviltorp, da skulle jeg bydd på kaffe og kake. Er nabo til campingen og fast bloggleser❤️

  2. Du har vært på mine hjemtrakter ser jeg. Bor ca 6 km fra der countryfestivalen var, og kjørte 4 glade damer dit lørdagskvelden.
    Og Atlanterhavsveien er jeg veldig glag i, særlig liker vi å ta en tur dit når det stormer skikkelig!
    God tur videre 🙂

  3. Det hjelper ikke å være forberedt altså – jeg skvatt som pokker da Doc banka på ruta til batteribuzzen der jeg lå og slumra… 😀
    Etter det ganske så improviserte settet på lørdag formiddag lurer jeg faktisk på om jeg skal døpe om batteribuzzen til Bibelbuss1.
    Han der Hans feide vekk det meste av konkurrenter i helga, men jeg stilte sterkt i klasse med Hanvold om blasfemiprisen synes jeg.
    Om dere blir sultne ila helga som kommer så disker nok Gunhild opp med ettellerannet til dere. Jeg stikker til Tromsø en snartur og skyter fra hofta 😀

    1. Haha ja, du så litt forfjamsa ut der du lå 😂 Og den konserten overgikk all form for forventning, bare å samle kollekt, så er vi der! Ang helga får vi se hva som skjer, skal møte Åse og Bob også i helga 🤠

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top