Ikke drømmeferien akkurat nå!

Jada, som en del har fått med seg er vi fortsatt hjemme på prærien, noe eg egentlig ikke kan fordra når det er ferie. Nå har det seg sånn at vi skal selge gamlemann, ja, den skjønne grønne, og det er en del interesserte. Dessuten har godværet funnet veien litt for langt nord, og både hofter og bein her har nå meldt pass. Da gikk eg til nøden med på å bli hjemme noen dager i håp om å få solgt den gode gamle bobilen. Selv om eg egentlig vil beholde den.

Litt misfornøyd med tilværelsen, men det går fort over!

I dag har vi rydda ut resten fra gamlebilen, så stua er drit full av ting vi sikkert aldri får bruk for, men likevel havner under «kjekt å ha». Utrolig hva man får plass til i en så snedden bil, ting vi ikke har sett på godt og vel to år, siden vi kjøpte bilen. Doc har gått over og sjekka at alt funker og tatt seg av teknisk klargjøring, mens undertegnede har vaska ut den gamle røveren for siste gang. Var nummeret før eg felte ei tåre da eg gikk over dassen med spylervæske og torky.

Er så vemodig vettu!! Denne har gitt oss så mye glede!

Sånn ellers har Doc gått over plen med både vaktmesteren (roboten ja) og kantklipper, stussa litt her og der og gjort det pent. Eg har vaska klær og sett på nye klær på nett, ja, det er jo så mye fint da vettu. Som f.eks DENNE kjolen som lokker i lommeboka nå som Barbiefeberen er inn, mye tilbud nå da. Vel, vi får se an morgendagen angående den kjolen, for i skrivende stund befinner eg meg under et tjukt ullpledd eg trodde eg skulle unngå gjensyn med før litt ut i oktober.

 

Snap / Insta

6 thoughts on “Ikke drømmeferien akkurat nå!

  1. Hvordan bobil har dere kjøpt nå?😊
    Lykke til med salget og god sommer til dere begge🌞

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top