Advent! Luke 21!

21.desember er eg tålmodig husmor

I dag hadde eg jo time på Ahus til medisinering (endelig). Og så langt er det ingen bivirkninger, er veldig optimistisk til dette. Eneste som er litt dumt er at det tok noen timer mer enn det legen forespeila meg i tlf. Men men, nå er eg i gang, og har alt fått time til neste infusjon. Turen hjem gikk treigt, mange var livredde for snøen i grøfta, og gjorde sitt beste for å snegle seg sakte og stilt forbi.

Nå er vi da omsider på vei over til ville Vestlandet, og i skrivende stund er vi midt på Hemsedalsfjellet. Her er det fin vintervei, og flere bilister tror tydeligvis bilen har samme friksjon som ei rattkjelke. Doc kjører, med meg i passasjersete og Tassen i buret baki. Så min jobb nå er å være tålmodig og ikke minst enig med Doc hver gang han er irritert på alle andre bilister, en ordning vi har hver gang vi er over fjellet. Funker jo det da. 

Follow my blog with Bloglovin

4 thoughts on “Advent! Luke 21!

  1. God tur over fjellet (mulig dere allerede er fremme)! Vet meget godt hva du mener hvordan bilister er over feks Hemsedalsfjellet. Hadde hytta der før. Så terrenget der er ikke ukjent for min del!
    God jul til dere!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top