Ikke min beste dag!!

Grei start på dagen i dag, virkelig. Hadde planer om å rekke en dusj før kl 6 da prise skulle gå fra ca 3 til 6 kr på den tida. Det gikk ikke etter planen, for eg våkna fem på. Dusjen utgikk til fordel for en kattevask, det fikk bare gå, vi har da vaskekluter så vi slipper stinke. Med bare ei sånn HER på meg løp eg ut for å starte bilen, og det gikk jo egentlig greit etter et par forsøk, bare en halvfull buss som så meg. Var dog noe forundra over isen inni bilen.

Inn igjen og dro tannbørsten lekent over perleraden, fikk håret i strikk, og rulla noe tradisjonelt pålegg i ei lefse. Inn med en liten neve piller, og ut døra. Det var da eg skjønte hva isen i bilen var. Faen… En colaboks Doc helt uskyldig har glemt der fra tidligere tur, hadde ikke tålt vinternatta. Ja, det var Doc sin, bare han som drikker cola her. -17 grader var det som skulle til for å få cola i absolutt hele bilen.

Kongedag! Virkelig!

Eg løp inn og fukta en klut, ut igjen og gnikka og gnukka, måtte få bort det verste så eg kom meg av gårde. Viste til og med fingeren til overvåkingskamera i en frustrasjon fremkalla av st eg var morgengretten og måtte vaske brus. Jepp, du gjetta det, eg kom for seint på jobb. Jobben gjorde meg ikke akkurat godt heller i dag, så null grunn til å snakke om den.

Synderen!

Vel hjemme lot eg bilen stå og gå litt, sånn for å være sikker på at all brusen hadde tint nok. Inne blanda eg litt grønnsåpevann, vridde opp filla på nytt, og trava ut til bilen igjen. Joda, brusen var grei å få bort den, men da eg sto der med dørene vid åpen, og bøtta på bakken, begynte det jaggu å snø. Prøvde å skynde meg så ikke bilen skulle fylles av snø, og tror du ikke eg snubla i bøtta så det spruta? Trnyte greit, og nå kan eg knapt nok gå eller sitte med denne hofta. Kort fortalt, neste gang kan Doc vaske.

 

@docogdask

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top