Endelig fest på lokale!

Skikkelig uggen i formen da Tassen kom hoppende opp i dag, og det at værmeldinga hadde lovd regn gjorde ikke saken noe bedre. Klora meg ut fra dyna og opp av senga, og fikk i meg litt egg og pølser som Doc hadde stekt. Da fikk eg plutselig se sola, den skinte fra en nesten skyfri himmel, så denne dagen blir nok bra likevel!

Det var vel egentlig bare å starte dagen, så eg heiv meg i dusjen først. Mens eg sto der gikk strømmen, så eg måtte skynde meg så det var nok varmtvann til Doc også. Joda, eg kunne sikkert brukt det opp bare for moro skyld, men da hadde dagen hans garantert blitt ødelagt, hvilket også hadde gått ut over meg sjøl.

En oppegående dag med fest på gang!

Doc fikk dusje i varmt vann mens eg pynta meg, og plutselig var vi klare, til og med i god tid før skjema! Det er ikke hverdagskost! 50 årslaget vi skal i har kleskode Black&White, så vi har begge vært litt kreative for å ikke blakke oss, og faktisk for å skåne miljøet bittelitt. Noe kan vi da gjøre, selv om vi ikke går helt berserk.

Jadda, vi camper i Oslo vi!

Kjolen min kjøpte eg HER i vinter i fjor, den er steike behagelig, og fin til både hverdag og fest. Så kjøpte eg ei hvit strømpebukse HER, og har supplert med litt plastjuveler og sko fra tidlig 2000 tall. Mens til Doc har eg kjøpt en sånn hvit dress som Kripos bruker. Den skal han bruke med svart vest og svarte sko, det burde vel være innafor på Black&White party? Gaven får dere ikke vite noe om før i morgen, litt dumt å røpe den her før jubilanten åpner den. Skål da godtfolk, og god helg!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top