Brå ukestart med riper og brun kål!

Uka starta med et smell – bokstavlig talt. Joda, som vanlig hadde eg startvansker på jobb, men kom da i gang etterhvert med hjelp av podcast. I dag starta eg med å høre Farskapet, hvor Doc er gjest. Siden vi var tom for både brød og tortillalefser hjemme ble lunsjen to burgerbrød med ost og skinke. Ikke sunt, men billig.

Doc gjester podcasten Farskapet i dag! Bare å søke den opp der du hører pod.

Doc ringte like etter lunsj og spurte om vi skulle felle noen trær i dag, noe eg gikk motvillig med på. Men like før eg skulle dra hjem oppdaga eg at vannflaska mi hadde gått lekk i sekken, og da eg sto der noe fortvila med våt sekk og flaske, kom eg til å tenke på at eg skulle til fysioterapeut i ettermiddag. Da slapp vi trefelling i dag.

Eg kom først hjem, og tok en tur med Tassen, og Doc kom hjem like etter. Han hadde handla inn til lunsj, både til wraps og salat, men den kinakålen så ut som alt annet enn kål inni. Noe frustrert ga eg midlertidig opp hele lunsjen, tenkte eg kunne kjøpe ny kål etter fysiotimen.

Ikke verdens undergang, men irriterende nok!

Heiv meg i bilen og kjørte mot Jessheim, men her lot heller ikke utfordringene vente på seg. En ting er nå å bli liggende bak en bil i 50 i 80 sona til man begynner å få det travelt, men den brøytestikka som litt seinere sto og lente seg inn mot veien, den skulle vært brent. Eg så den ikke før den smalt i både speil og bakdør, og jaggu ble det riper i døra! Enda eg lå innfor hvitstripa!

Screenshot fra Dashcam, man ser brøytestikka lener seg feil vei.

Etter fysiotimen fikk eg kjøpt ny kinakål, og da eg sto og leita etter brøytestikka på Dashcam kom dattera til Doc gående med ei venninne. Ble jo til at vi slo av en prat, og vi ble raskt enige i at både brøytestikker, korona og pandemi er noe dritt. Så kunne eg kjøre hjem for å lage meg lunsj, og tror du ikke denne kinakålen også var brun inni? Joda, kunne riktig nok bruke noe av den, så eg har klar salat til to dager. Da blir det wraps de andre dagene.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

2 thoughts on “Brå ukestart med riper og brun kål!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top