Våre nyttårsplaner!

Reklame |

Eg lovde på snap i går å fortelle om nyttårsplanene våre, så det skal eg gjøre nå. Egentlig skulle vi til Vestlandet og feire hos ei «tante», men da eg ikke fikk fri i romjula måtte planene endres. Blir dessverre litt langt å reise midtvinters for bare noen få dager. Men heldige som vi er, så ble vi invitert til venner på Finnskogen, og har selvsagt takka ja. Det fine med denne gjengen er at flere har hunder, og alle er enige i å ikke bruke noe fyrverkeri. Du vet det er gode folk når bikkjene settes først!

I manko på dagsferskt bilde gjenbruker eg et annet bilde fra jula, et glansbilde med filter og det hele!

Det er ingen hemmelighet at vi har spist godt, ikke bare i romjula, men også de siste åra siden vi slutta å røyke. Men da kjærlighet faller like lett på en lort som på en lilje, så er det bare å gjøre det beste utav saken. Få på noen pene klær som faktisk funker med fasongen, ingen vits i å prøve å kle seg som ei 16 år gammel barbiedukke lenger. Derfor skal eg ha på DENNE lekre gjennomsiktige blusen, og DETTE skjørtet. Så får eg se om det gjemmer seg ei strømpebukse i skapet et sted.

Freshe negler, om eg så får si det selv!

I går gikk kvelden med på å lakke negler, for eg vil jo være gjennomført må vite. Har en grønn lakk som eg ville freshe opp litt til nyttårsfeiringen. Tok først to lag av DENNE, deretter et tynt lag med DENNE, og til slutt DENNE top coaten for at det skal vare. Da ble det glitter med grønt skjær som matcher blusen helt perfekt! Kan selvsagt gjøres med en hvilken som helst grunnfarge!

Litt usikker enda på om Doc har bestemt seg for antrekk, men eg gjetter det blir ei pen bukse og skjorte. Uansett tar vi bobilen oppover i helga, og har med både bobler og godt humør. Maten vi får servert er både ribbe og pinnekjøtt, altså noe for enhver smak, og det kommer til å bugne av både latter og breie smil underveis! Håper du også får en bra overgang til det nye året. 

 

Snap / Insta

4 thoughts on “Våre nyttårsplaner!

  1. Kos dere i bøtter og spann, og hils kjente! Kjør pent i kaoset.
    Godt nyttår til begge 2!
    Klem fra oss

  2. Det blir sikkert en veldig koselig Nyttårsfeiring allikevel tenker jeg 😊 Mine planer for de siste dagene dette året blir også forandre, ettersom middagsselskapet jeg skulle på i dag ble avlyst da verten fikk Corona. Samme person skulle ha vært hos meg på Nyttårsaften til en ikke alt for vill feiring, så det blir heller ikke noe av. Fortviler ikke av den grunn 😉 Ha en fin fredda 🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top