Heftig natt og bursdagsgavene!

Det som er merkelig etter en time hos kiropraktor er at det kan påvirke så mye annet, for kroppen er et veldig fint maskineri. Når det går tomt for smurning i nakken, og det endelig justeres på plass kan det påvirke alt i hode. Eg ble riktig nok ikke trøtt i går, men fikk merke det i natt. Drømte at Doc dreiv å ga bort alt i bobilen, både vanlige eiendeler og interiør.

På spørsmål om hvorfor, svarte han bare at han hadde vondt i fjeset, og da våkna eg ganske så brått. Realistisk nok som denne drømmen var måtte eg bort til vinduet for å få bekrefta at bobilen sto urørt, samt en tur på do da drømmen hadde gjort meg lett nervøs. Da eg la meg igjen var Doc så sinna at eg turte knapt å røre dyna. Han løp liggende, slo rundt seg, og ropte masse på et uforståelig språk.

Eg fikk heldigvis sove igjen, men måtte spørre han i morges om han hadde noen anelse på hva han hadde drevet med i søvne. Joda, han hadde drømt at han var i Ukraina, hadde verva seg og hjalp det ukrainske forsvaret. Er vi så samkjørte at eg kan drømme at han har vondt fordi han drømmer at han er i krigen? Eller var dette tilfeldigheter fordi eg var hos kiropraktor i går, og det er mye krig i media?

Der har vi en ny favoritt gitt!

Uansett ville eg fortelle om bursdagsgavene eg fikk, for det var bare fint! Bursdagen min var søndagen, og i helga var vi blant familie og venner i anledning fatterens 70 årslag, så da fikk eg og litt gaver. Favoritten kan eg med en gang si var genseren mamma strikka, det er Superselma-genseren, og eg er kjempefornøyd! Det kan bli kult sammen med dette HER. Mønster til genseren finnes HER. Av Doc fikk eg penger til frisør, så i morgen skal eg innom og ta tuppene. Er nok på tide… 

Ellers fikk eg duftlys og solbriller, begge med «Livsnyter» på, fikk fine blomster, ei Jameson til å montere Irish coffee med, og ei Passoa til å lage den ultimate sommerdrikken. Jaggu er eg heldig som har så mange fine og gode folk rundt meg, og som om ikke det var nok ble eg både lattermild og rørt til tårer av bursdagssangen fra Hilljacks! Eg elsker bursdager, og ikke bare mine egne, men alle eg får ta del i!

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

2 thoughts on “Heftig natt og bursdagsgavene!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top