Ble stoppa av politiet

I dag var planen å dra på jobb som vanlig, for så å stikke innom kiropraktor på formiddagen for å fikse øresusen, og komme tilbake på jobb etterpå. Da eg våkna var nakken låst, og smertene til å bli kvalm av, så eg lot vær å dra på jobb først, men eg tok på meg arbeidstøy i håp om at nakken ville bli bedre etter behandling. 

Kiropraktor Dag C. Andersen på Jessheim undersøkte nøye og forklarte godt underveis. Han fant raskt låsningen, for nakken var som limt fast. Det var så stivt at han måtte bruke et slags slagvåpen for å løsne leddet. Etterpå kunne eg dra rett på jobb, og eg kunne i tillegg sjekke blindsona på veien bort. Ny time er fredag alt, og tre timer til i neste uke, så da burde det bli bedring.

Jobben gikk faktisk bedre i dag, enda kiropraktor sa eg kom til å bli trøtt og sliten etter behandlingen. På vei hjem ble eg faktisk stoppa av politiet, de sto rett borti veien her. Da eg sveiva ned vinduet, smilte og sa «Hei», lo politimannen og sa eg ikke skulle få bot i dag. Det var nemlig han som stoppa meg da eg fikk bot sist for noen år siden, og han ville bare hilse på.

Hyggelig det vel, og vi prata litt om hvor mange som tester farten på bilene og motorsyklene sine på sletta her. Han sa de ville begynne å stå her av og til, hvilket eg var takknemlig for. Og så sa han at Doc og Tassen hadde vært forbi, og at Doc skulle begynne på middagen, så eg kunne bare kjøre hjem og legge meg på sofaen. Meget trivelig politi, de gjør en viktig og god jobb.

Fikk energi av dette her eg!

I stedet for å innta sofaen har eg vaska badet og tre maskiner med klær i dag. Første maskin var eg litt bekymra for, fordi vasketabletten la seg i gummilista i døra. Ble reint, så eg satte på neste. Her hadde tabletten tova seg inn i kjolene mine, så eg måtte kjøre de på nytt. Om vi nå kommer til å bytte merke på vasketablett blir en vurderingssak med høy prioritering, men trøtt etter kiropraktor er eg fortsatt ikke.

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

2 thoughts on “Ble stoppa av politiet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top