Gaven fra Doc!

Doc spratt plutselig opp av sofaen i går kveld fordi han hadde trodd det var fredag, og kom brått på at det bare var torsdag. Først lo eg, men det skulle få bite meg i ræva, for da begynte eg å ønske at det var fredag. Eg ønska det så sterkt at det var nummeret før eg flytta fjell! Men det nytta ikke. Heldigvis skulle eg ikke opp så hårreisende tidlig i dag, for eg skulle til kiropraktor igjen.

Kunne sove en time lenger, og tro du meg, det var luksus! Mindre luksus var det hos kiropraktor, der ble det knekt opp alt som var. Det spraka i rygg og nakke så eg hørte fuglekvitter inne på et kontor midt på Jessheim. Vel vel, det ble ganske så raskt bedre, og eg kunne bevege meg videre i retning jobb hvor det gikk smått, men fremover. Etter jobben skulle eg bruke bursdagsgaven fra Doc, altså pengene han så generøst hadde vipsa meg.

Godt med vår i alle fall!

Det var på tide å gjøre noe med dette spindelvevet eg hadde på hode, så eg bestilte time på Cutters appen, men da eg skulle betale var det tomt på kontoen. Hva i huleste? Nei, da hadde Doc betalt regninger fra feil konto! Etter å ha overført kunne eg betale uten videre utfordring. Håret ble litt kortere enn eg hadde sett for meg, men det ser sunt og fint ut, og servicen på Cutters Kløfta er det ingen ting å si på! Deretter gikk ferden innom Normal.

Friskt og sunt hår igjen, blir en fryd å børste etter dusjen!

Tok den minste kørja, for eg skulle ikke ha mye, kom likevel til kassen med full kørj og fulle hender. Umulig å bare handle to ting der! Til slutt innom Remaen, hvor eg ble stående å prate med naboen helt til begge menna våre etterlyste oss telefonisk. Og hjemme lagde eg middag mens Doc stakk på Biltema for å sanke deler til Bobilen, som nå etterpå ikke vil ta imot strøm. Dette blir nok ei trivelig helg! Kos dere, det gjør eg, for eg tok akkurat feil av vin og Pepsi Max!

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

3 thoughts on “Gaven fra Doc!

  1. Alltid godt å komme seg til frisøren en tur. Og det var fin lengde på håret ditt!

    Håper strømmen finner veien tilbake til bobilen 🙂

    Lag deg en god lørdag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top