Merkelig opplagt

Dette har vi venta på så lenge, ja faktisk en hel vinter, endelig er det offisielt vår på kalenderen! Det har til og med begynt å tine ute. Og hvordan starta våren her? Jo, med at eg forsov meg kraftig og kom en halvtime for seint på jobb! Det som var merkelig var at eg var ufattelig opplagt, hata ikke dumme bilister på veien engang. Hvordan kan man bli så opplagt av å sove på seg dobbelt stress på morgenen egentlig?

Både kaffekopp og vannflaske ble fylt flittig, dagen gikk merkelig fort, og til og med problemfri av en eller annen mystisk grunn. Siden eg var så opplagt ble eg litt lenger, jobba inn den halvtimen og vel så det. Etter jobben var eg innom butikken, hvor eg fant alt eg skulle ha raskt. Ble ikke engang gående rundt å kikke etter fristende middag.

Har verdens beste pute når vi ser på serier, må bare klø den litt av og til.

Hjemme satt det en kar som heller ville ha brødskiver i stedet for middag, hvilket passa meg ypperlig. Var på vekta i morges, målet var å gå ned 10 kg, nå har eg bare 11 igjen, så eg stekte meg noe fisk og grønnsaker. Sånt som Doc synes er kjedelig. Og snacks i kveld ble frukt og bær, selv om eg helst skulle hatt chips.

Kan også nevnes at vi har starta på en ny serie denne uka. Vi fikk tips om 1883 da vi var hos Kari og Thorfinn, og når ingen satser på lineær TV lenger var det like greit. Dette er en westernserie hvor en gjeng emigranter får hjelp til å reise i convoy med hest og vogn vestover. En god serie hvor man kan drømme seg litt bort som cowboy, samtidig nok action til at vi er takknemlig for å leve i nuet. Den går på Paramount+.

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top