Mamma ❤️

Fra eg var bitteliten har muttern stilt opp, bidratt og støtta så og si alt eg har vært med på. Om det har vært turn, fotball, rideskole, skoleprosjekt eller hva som helst. Hun har vært der hele tida, stått på sidelinja og heia.

Hehe flottaste bilde av oss!

I ungdomsårene tok eg nok mange rare valg, muttern var ikke alltid enig, og det sa hun fra om, men hun støtta likevel alle valgene eg gjorde. Og hun var der for meg når det viste seg at valgene hadde vært totalt feil.

De to fineste menneskene i verden!

Nå i voksen alder stiller hun fortsatt opp på alle tenkelige måter. Hun ordner og styrer på for at alle skal ha det bra. På hagefestene våre har hun bidratt enormt mye, kanskje mer enn hun selv er klar over. Hun tar ansvar for blant annet loddsalg, hvor hun både strikker og samler inn premier, og tar seg av hele salget. Og hun hjelper gjerne andre gjester på hagefesten med hva det måtte være.

Muttern og fattern på Halloween i her for noen år siden! Beste kostyme!

Joda, fatteren har også stilt opp og bidratt, men nå er det muttern sin dag. Hun har bursdag og fortjener å høre at eg setter utrolig stor pris på alt hun har gjort for både meg, hele familien, og ikke minst alle våre venner! Utrolig glad i deg muttern ❤️

Gratulerer så mye med dagen, håper du og fattern får en fin tur i dag, kos dere skikkelig, så er det ikke så lenge til vi sees!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top