Glitter og gjester!

Nei fader, har glemt bloggen helt her eg sitter og lar meg blende av glitter og gull på fjernsynet. Ja, det er Gullruten som styrer showet i kveld. Pleier være proppa av halvdårlig lite innøvd humor og ordspill planlagt i siste liten, så underholdningen er vel mest å se om noen kommer seg helskinna gjennom det. Nå i år blir det også en spennende føljetong om Pia klarer å få med seg denne ruta si hjem da.

Må ærlig si at Niklas er vel den best fungerende programlederen gjennom de siste ti år, tross svakt manus klorer han seg fast i scenen og kommer på sett og vis greit gjennom det med hjelp av litt ekstra entusiasme. Største problemet med hele gullrute nå må være uteblivende snacks. Fredag er jo godtedag, da starter helga, og det bugner vanligvis av det man kan finne i godteseksjonen på Kiwi. Nå, derimot, var det ikke annet enn to muffins fra Europris å oppdrive.

Fikk naturligvis i meg disse muffinsene, og sitter nå her og prøver å stille kvalmen med litt vann og en snus, mens eg angrer på at eg kjørte rett hjem i sta. Det var bare det at beina verkte så eg ikke orka tanken på å trakke rundt i butikken med ei kørj som garantert ville blitt for tung. Nei, her gikk det heller rake vegen hjel til terrassen, hvor eg fikk selskap av et umulig strikketøy og vin. Og ikke lenge etter sto der en bobil ekstra på tunet her.

Ga oss ikke på tap selv om sola gikk ned!

Muttern og fattern hadde forvilla seg over fjellet igjen, og nå var de på besøk hos oss. Det passa ganske så bra, da sto de for dagens middag. Og joda, det var selvsagt veldig koselig også, alltid trivelig og moro når de er her. Vi har sittet ute til langt på kveld for å omsider få litt valuta fra sola. Litt møkk å ikke ha noe å tilby de av godteri, men de kom med sjokolade og bananer, da var jo den saken løst på best tenkelig vis. Nå har gjengen lagt seg, og det skal eg også straks, for i morgen skal vi på bursdagsfest!

Og så vil eg beklage eventuelle skrivefeil, gadd ikke korrekturlese…

 

Snap/insta

3 thoughts on “Glitter og gjester!

  1. Koselig med besøk da 🙂 Her var det ikke Gullruten, men meg på Mamma Mia- musikalen. En skikkelig gledes-boost for min del. Trenger ikke alkohol jeg, gi meg en dose med Abba bare, så er jeg HELT gira 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top