Doc har ikke trua på meg!

Etter jobben i dag stakk eg rett innom butikken, måtte ha Pepsi max og snus, og tenkte da at eg skulle kjøpe med hjem litt frukt. Eg kom hjem med tre plater sjokolade fra Sørlandschips. I teorien er det stort sett kakaobønner og poteter, så det er altså plantevekster. Vinn vinn? Ja det vil eg absolutt påstå.

Plantevekst er jo nesten frukt

Doc og Tassen har visst fått helt panikken for det faktum at sommerferien er over, for de stakk på hytta igjen i dag, tredje helga på rad. Lirer på om denne HER kan hjelpe litt på humøret hans? Eg ble igjen hjemme, hadde planlagt alt mulig eg skulle gjøre med litt aleinetid. Men så ringte muttern i går, de var på vei over haugen for å besøke oss.

Fikk da nytt en bedre middag for meg selv, bestående av butikk-sushi!

De visste at Doc hadde reist på hytta, og ville gjerne være med opp for å se hvordan vi har det der. De parkerte akkurat utenfor her, så da endra eg alle planene sånn at vi kan stikke oppover etter jobb i morgen.

Ellers har eg tatt huset i dag da. Nei, ikke tatt det med under armen, men litt enkel husarbeid. Vaska vinduer, rydda kjøkkenet, tørka støv, og til sist støvsugd. La ut en story om støvsugingen på insta, og da fikk eg raskt svar fra Doc. Han har virkelig ikke trua på meg, men eg skal vise han!

Om du enda ikke er på Instagram kan du se her hva eg posta og hva Doc svarte…!

Men eg har faktisk vært så flink i dag at eg måtte feire litt, så eg har kjørt i meg et rør med Pringles og litt forfriskende Pepsi max som har fått noen timer i kjøleskapet. Nå skal eg slappe av og preike litt med bobilturistene før eg tar kvelden.

Forresten, så ligger det ute en ny video på YouTube kanalen vår, klikk inn HER om det er av interesse. Så skal vi prøve å bli litt flinkere innpå der også!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top