Nå blir det ordnings!

Nei, eg gadd faktisk ikke blogge i går, for som nevnt fredag hadde eg brukt meg opp for denne uka. Du har kanskje hørt teorien om de 12 skjeene? Som kronisk syk får man bare utlevert 12 skjeer daglig. Det koster ei å bare stå opp, ei å stelle seg, det går flere i løpet av arbeidsdagen, og sånn fortsetter det. Har man brukt de opp kan man låne fra morgendagen, men det går ikke i lengden, og derfor var eg helt mygla i går.

Jepp, her var eg trøtt gitt!

Det begrenser seg for hvor spennende det er å høre om at eg lå på sofaen og spiste pizza, godteri og klementiner mens eg fjerta så fort Doc forlot stua. Da dropper vi gårsdagen og hopper rett til Tassen, for i morges rakk han bite meg i nesa før eg våkna. Du vet det bare er å komme seg på beina når Tassen bestemmer, ellers gir ikke han fred. Han visste nemlig at det var speilegg på gang på kjøkkenet.

Og selvsagt noen turer med Tass, da i refleks fra topp til tå!

Etter at frokosten fikk sige litt gikk vi ut for å utnytte godværet. Doc har drevet med kledningen på garasjen i helga, og mens vi venta på mer plank kunne vi jo sette inn ny dør da. Vi har fått gamle terrassedøra til svigers siden garasjedøra vår nå var moden for bålet. Med godt teamwork med hjelp av en drill, vater og gloser som ikke tåler dagslys, fikk vi døra på plass på rekordtid. Ligger vel fortsatt litt bilder og video på snap story av dette. 

Synes det var litt kaldt ute, så med unnskyldningen at arbeidsklærne mine måtte vaskes sneik eg meg i hus. Nei, det var ikke bare unnskyldning, eg har vaska to maskiner klær i dag, og da var eg oppbrukt igjen. Man får gjerne litt overtenning når man plutselig har litt energi vettu. Da var det godt å duppe på sofaen mens Doc fiksa ei nydelig skinkesteik til middag. Og resten av kvelden har eg restituert på sofaen. Dusjen får vente til i morgen gitt.

 

Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top