Dagen ble litt for lang!

Tassen var noe roligere da han vekka meg i morges, skulle tro han hadde dårlig samvittighet for i går. Han elsker å rulle seg i dyna mens eg klør magen, og så prøver han alltid å dytte meg ut av senga. Da er det bare å stå opp. Øyet mitt er fortsatt like rødt, og verker litt, men tror ikke det er betent, går seg vel til. Vaska meg og smurte meg med DENNE for å føle meg litt fresh, og tok litt jogurt til frokost. Da kunne dagen starte.

Nå har eg vært kvalm, slapp og sliten så lenge, og Doc er ikke akkurat i storform heller, så det var litt å gjøre her igjen. Klesvasken gjør seg egentlig selv, så den var bare å sette på. Da var det god tid for en dose frisk luft, og Tassen kunne fort minne om den tasmanske djevelen fra Looney Toons da han så at eg tok frem godbiter, bånd og søppelpose.

Lykkelig type vettu, med på det meste.

Nå som våren er i full sving plukker vi søppel på tur, en liten tradisjon eg og Tassen har. Han elsker det, for da blir det litt mer virring nedi grøfta. Det ble faktisk full pose, mest tomgods. Tassen var selv strålende fornøyd med fangsten. Etter turen var klærne ferdig, så eg satte like greit på ei maskin til før middag. Det ble så enkelt som Toro skogsoppsuppe med sprøstekt bacon.

Jepp, det ble noen pauser underveis her.

Den observante leser har kanskje fått med seg at vi droppa festen på Dokka sist helg i håp om å være i bedre form til kommende helg. Da er det konfirmasjon hjemme på Vestlandet, ville vært dumt å gå glipp av det. Etter at Doc la ny folie i bobilen forrige uke, gjensto det bare å legge på senga og vaske gulvet. Ikke store gulvet i den lille bilen, så det gikk raskt.

Da eg trodde at eg endelig kunne slappe av skulle ullvasken henges opp. Nå var det ikke mange plaggene det var snakk om, men eg følte meg som en vridd gulvklut. Da eg endelig satte meg kom øresusen til sin fulle rett. Det ble noen omganger på sokken til Doc, for TV klarte eg ikke følge med på. Godt morgendagen blir roligere, for dette er ikke eg i form til å fortsette med!

 

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

2 thoughts on “Dagen ble litt for lang!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top