Fantastisk morsom trim!

Etter en helt vanlig grei dag på jobben kjørte eg i dag rett hjem, hadde helt glemt at det minka på Pepsi max’en. Burde nok vært innom en butikk ja, men det får klare seg til i morgen. På vei hjem hørte eg på egen spilleliste på Spotify, og da pleier eg å gaule med for full hals.

Kan jo de fleste sangene, men det var en sang eg aldri helt har lært teksten på. Da måtte jo den settes på repeat så eg kunne lære den, men det var ingen enkel oppgave. Snakker om låten Sold av John Michael Montgomery, de som har hørt denne vet hvor fort den går. Eg var bestemt, denne skulle eg lære, selv om eg mest satt og lo av meg selv.

Hvem trenger gym når man kan synge raske sanger?

Da teksten endelig satt måtte eg feire med å ta den flere ganger. Det resulterte i at eg ble andpusten, og pulsen lå på 130, ergo fettforbrenning. Så om du trenger litt trim, men ikke gidder å trene, er det bare å lære denne låten! Og skulle du øke magemusklene enda fortere, da kan du spe på med denne godbiten HER. De er nydelige!

Da eg holdt på med middagen ringte tlf. Det var muttern som ringte på FaceTime, da trodde eg hun hadde kommet borti tlf, for hun har aldri ringt meg på FaceTime før. Eg svarte for å se hva som foregikk, og da var det bestemor i andre enden. Det var riktig så koselig, hun var i et strålende humør og tøysa like mye som hun alltid har gjort. Ei flott dame på alle måter!

2 thoughts on “Fantastisk morsom trim!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top