Godt å gi faen også

Nei, skulle man ha tasta ned noen ord om dagen i dag da? Da eg sto opp i morges tenkte eg «nei, orker ikke, ikke i dag» før eg snudde og tusla pent opp i kuvøsa igjen. Det vil si, eg vaska og stelte meg, fikk på meg klær, men det stoppa med verneskoa. Vonde føtter er noe eg er velsigna med hele livet, så det er eg godt vant til, men nå har eg pressa meg lenge nok med både krokete tær som står i veien og fotblad uten blodsirkulasjon. Da gir eg faktisk faen én dag uten å bli knekt av samvittigheten.

Sitter nå her og blomstrer!

Skulle bare ta en kjapp tlf til legen da eg sto opp igjen, men der var det så lang venting at da de endelig svarte ble eg glad de presenterte seg, for eg hadde nemlig glemt hvem eg ringte. Fikk meg en time på onsdag, så får vi se om nyere forskning har funnet noe mirakel mot disse pailabbene. Eg har nemlig prøvd det meste som eksisterte før pandemien.

Krokete tær har det best i slippers!

Det eg har gått rundt i her hjemme er noen slippers med skumgummisåle, det funker på korte avstander. Så hva har undertegnede bedrevet dagen med da? Tja, var på butikken og kjøpte Paracet i sta, da selvsagt iført disse vakre slippersa, de ser uansett bedre ut enn Crocs! Lagde en skremmende enkel og god middag, du finner oppskrifta HER. Ellers har eg fått strikka en del da, og kjørt i meg kalorier og sånn, hva annet spennende er det å gjøre når man sitter på ræva egentlig?

 

Snap/insta

4 thoughts on “Godt å gi faen også

  1. Nei, ikke mye å ta seg til da 😀 Jeg gleder meg til late dager på sofaen selv, eller det blir det kanskje ikke…Men jeg KAN! 😀 Har hatt 10 dager syk, både på ferie og på jobb. Føler som hele perioden er litt “blury”. Ikke gøy med verken ferie eller jobb når man er syk 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top