Jaggu blitt sjuk…!

Må først bare få skryte av gjengen på LHL sykehuset, det var som å være på et fem stjerners hotell i går. Absolutt alle var vennlige, og de ga trygghet gjennom både tålmodighet og litt humor. Og begge måltidene eg fikk var bare helt nydelig. Ikke verst om dette er standarden for helsenorge.

Bedringen ser ut til å gå bra, ikke noen blødninger. Ingen belastning, det var beskjeden. Noen ganger er det greit å være god på å slappe av. Kjenner jo at lysken er øm da, men ikke vondt. Da er det verre med nesa her gitt.

Kan minne om manneinfluensa. Favorittbuksa mi HER, og ja eg har flere av den!

Eg har blitt skikkelig forkjøla. Nesa veksler mellom å være tett og rennende, så eg har snart ikke hud igjen etter snyting. Eneste som lindrer er denne HER. Fikk skikkelig skallebank i går, og den har fortsatt i dag. Føles nesten som eg har blitt overkjørt av både bil og campingvogn. Driver også og løper på dass litt mer enn vanlig.

Nei, dette er ikke korona. Forkjølelsen er sannsynligvis en reaksjon på surstoffet eg fikk i nesa i går, samt at vi kjørte ATV i mye vind mandagen. Grunnen til at magen reagerer må være all chipsen eg dytter i meg, går med litt mer enn vanlig nå.

Men men, hjerte slår fortsatt så ujevnt at pulsen holder seg i forbrenningstempo, så eg legger ikke akkurat på meg om dagene. Dessuten passa det å bli syk nå som eg likevel må være hjemme etter ablasjon. Nei nå skal eg legge bort tlf litt, blir faktisk litt sliten av å ikke stresse. Cheer up folks, det er vår i luften!

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

8 thoughts on “Jaggu blitt sjuk…!

  1. Stakkar ,,stå på min venn , eneste sykdom jeg begynner og få nå er det såkalte brakkesyken. Har aldri vært uten virke og jobb så lenge noen gang, så går på psyken snart her . Ta vare på deg selv og hold deg frisk

    1. Det skjønner eg veldig godt, du er jo ikke akkurat vant til å sitte rolig. Men i løpet av sommeren må vi da få til noe! 🤠 Hold motet oppe, plutselig sitter vi på Jacks og nyter både sol og forfriskninger 🤠

  2. Dette er et privat sykehus, drevet av LHL og ikke endel av det offentlige. Var selv på LHL når det var på Feiring og det var som et hotell i forhold til Ahus. Jeg var der i 14 dager for en buypass.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top