Kom meg ikke på jobb

Ny uke ny sykemelding, ja, for jobb ble ikke et alternativ i dag. Vet ikke om det er denne helgeturen hjem til familien, kommende væromslag, eller om det bare er lavt matinntak som har tappa meg, men eg hadde ikke nubbesjanse til å komme meg på føtter. Alltid tenkt før om andre som har det sånn, at de kan jo bare ta seg sammen og bite det i seg, men eg ser nå selv at det er faktisk helt komplett umulig.

Det er helt klart at det hjelper med litt kos fra han her!

Uret rakk å bikke 10.50 før eg hadde fått nok søvn. Kan ikke huske sist eg sov så lenge, og en skulle tro Tassen skjønte at eg trengte det, for han kom ikke opp. Da eg sto opp var det ingen matlyst å spore, men eg fikk i meg rikelig med vann før eg datt ned på sofaen. Hadde forresten satt på en klesvask som eg angra meg grønn på.

Det var deilig å bare ligge på sofaen tross nydelig vær, og Tassen var nok like fornøyd. Det ble selvsagt tur også, Tassen må drite uansett hvor dårlig menneskene er. Eg må ha hengt opp klærne like før eller etter turen tror eg, husker ikke helt, men de henger nå der.

Ellers har eg forsøkt meg på litt strikking da, Doc trenger en til sokk. Ble ferdig med første på Vestlandet, og prøvde å legge opp til ny på vei hjem i går. Det var tydelig at eg var i ustand, for etter å ha rekt opp hele dritten 5-6 ganger ga eg opp. Da eg prøvde på nytt i dag ble det mye rot og rare greier før eg til slutt fikk det til. Har ikke strikka så langt i kveld, for da nyhetene gikk var eg egentlig klar for søvn igjen, så nå hopper eg i loppekassa.

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

8 thoughts on “Kom meg ikke på jobb

  1. Livet med kronisk sykdom tapper energi. Og nei, det er desverre ikke bare å “ta seg sammen”. God bedring ❤️
    Mvh ei i samme båt, selv om ikke diagnosen(e) er de samme…

    1. Takk 🥰 Har skjønt at de fleste autoimmune sykdommer kan slå ut på samme områder, selv om det ligger i fordøyelsen hos meg tar det hele kroppen når det først blusser opp 🙄🙈

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top