Dagen som starta så bra…

Reklame |

Trodde Tassen hadde gitt opp å krabbe opp trappa i morges, men omsider hørte eg noe pesing og piping i det fjerne. Er litt av en jobb for han å ta seg opp til soverommet, stakkaren er dritredd trapper. Plutselig sto han oppå ryggen min og bjeffa, da var det tid gitt. Etter litt biting og herjing krøp eg frem fra dyna, med et morratryne som kunne skremt fanden på flatmark.

Sånn for å ikke gro fast og mygle bort her valgte eg å stelle meg som en helt vanlig dag. Nei, da snakker eg ikke sminke, men alt annet. Dusjen tok eg i går, så en klut med lunka vann holdt. Satte håret opp i en strikk, den vanlige hestehalen vettu, og smurte hele fasaden med denne HER. Valgte å starte dagen i en kjole for å føle meg litt fresh, det ble denne HER, for den er ikke for varm nå på vårparten.

Kjolen måtte etterhvert vike for styrtregn og dårlig humør.

Så, da var eg klar for å gripe dagen, eller så var det kanskje dagen som greip meg. Lurte i meg en pakke nudler, og angra like etter, det var dårlig suksess for kvalmen. Slengte meg på sofaen for å slappe av litt, mens eg så frem i mot både medisin og gastrolege denne uka. Da ringte tlf, det var fra Ahus. Timen hos gastrolege er utsatt til AUGUST(!!!) på grunn av sykdom. Faen. Og nei, det er ikke første gang akkurat, tror eg har sett min kontaktperson én gang på seks år!

Må eg gå sånn til august? Eller håpe på at medisin i morgen vil gjøre meg bedre? Dette var nedtur deluxe! Vel vel, Tassen måtte på dass, og nå som humøret mitt også hadde gått i dass, og det i tillegg regna som pokker dro eg av kjolen og på joggebuksa. Ble ikke langt turen, ikke engang Tassen likte dette været, selv om vi trenger det sårt. Så fort han hadde gjort fra seg gikk vi inn igjen på sofaen, og har holdt den siden. Eneste eg har gjort er å lakke tånegler og strikke litt, det får jaggu holde.

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

4 thoughts on “Dagen som starta så bra…

  1. Alt var liksom nesten bort i mot perfekt før dette med utsettelse til august… Grip dagen så godt du kan <3 God bedring

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top