Ble ikke helt som forventa da…

Nå er eg ferdig med pirkingen, men må fortsatt være noen timer på LHL sykehuset på Gardermoen. Eg er helt overvelda av så mange lykkeønskninger fra dere kjære lesere, og at så mange tenker på meg. Dere er gull verdt alle sammen! Blir så varm i hjerterota!

Føler meg akkurat som eg ser ut nå!

Eg visste selve inngrepet ville gå bra, eg visste legene var flinke, eg visste det ikke var store greiene i forhold til mye annet. Eg var ikke redd for å bli skada eller krepere, men som forventa var eg nær ved å besvime like før de skulle gå inn i lysken. Hjelper ikke at det er de beste kirurgene når det er selve pirkingen som gjorde meg uvel.

Vanligvis gir man ikke beroligende under ablasjon, men nå måtte de faktisk gi meg noe, for eg hadde panikk og var nær ved å stikke av. Det var tre meget oppegående vestlendinger, en smart svensk lege (ja det finnes), samt flere andre flinke sykepleiere. Så jada, eg har vært i trygge hender i hele dag. Og det som var mest ubehagelig med hele opplegget var surstoffet i nesa.

Ting ser ikke så verst ut da.

Vel vel, kan vel bare si at etter mye pirking og strøm direkte i hjertet, så fant de ikke denne ekstra knuten. Den ligger sannsynligvis i et område man ikke kan røre, og det ikke bare den som forstyrrer hjerterytmen, da er det stress som spiller inn. Synes det hørtes litt rart ut, for eg er jo egentlig lat…?!?

Får se hvilke medisiner legene kommer med, og prøve meg frem med hvordan de virker, så blir eg nok litt bedre i alle fall. Har jo klart å leve med dette hittil, så eg skal nok få det til å fungere videre!

 

 

Tiktok / Insta / Snap

35 thoughts on “Ble ikke helt som forventa da…

  1. Jaaa skjønner akkurat hva du mener!!!
    Har en medfødt hjertefeil og gjør det der innimellom og det verste er den pirkingen for å finne riktige blodårer å gå opp gjennom!! Må flire, fordi jeg har også mer en 1 gang fått hysterisk anfall underveis og vil bare rømme 😂 Men det finnes så mange dyktige leger og ikke minst sykepleiere som kan å berolige. LHL-Gardermoen kan jeg ikke skryte nok av -og heller ikke av Rikshospitalet. Vi er heldige som bor i dette landet vårt. God bedring til deg 😊

  2. Har vært gjennom det samme selv for noen år siden, ble 80% bedre. Et godt råd fra meg er å kutte ut alt som ineholder koffein. Og ikke gruble for mye over ting som gjør deg stresset 👍
    God bedring og lykke til

  3. God bedring ❤️ Jeg tror jeg vet hva de mener. Jeg fikk den beskjeden jeg også en gang. Fikk fortalt at hvis du bekymrer deg veldig mye/tenker for mye eller uroer deg for noe, kaller de det innvendig stress. Så det går nok bra til slutt. Jeg gikk ubevisst å bekymret meg for mange ting/personer og det påvirker deg med stress. Kan de ikke sette inn pacemaker på deg for å stabilisere hjerte ditt? De gjorde det på meg og jeg fikk et helt nytt liv. ❤️ Klem

    1. Tror ikke pacemaker hjelper mot ekstra sinusknute da 😅 Eg har ikke noe særlig til bekymringer heller, men skal få medisiner mot dette. Da blir det nok bra 🤠🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top