Bare å bytte side

Herlighet altså, i dag klarte eg å starte dagen med en skikkelig brøler. Eg forsov meg med over en time, har ikke hørt vekkerklokka i hele tatt. Det er flaut, direkte pinlig å måtte sende mld til sjefen en time etter eg skulle vært på jobb, for å si at eg akkurat våkna. Da var det bare å kaste meg i klærne, lufte Tassen, og kjøre på jobb.

Også pinlig å komme inn på lageret lenge etter at alle er godt i gang med jobb, men eg kom selv greit i gang. Det gikk unna i dag selv om eg måtte jobbe inn igjen forsovelsen, og da eg forlot jobben viste Forden at det var 28 grader i skyggen.

Go’gutten Tassen må jo få kos

Eg var klar for en ettermiddag i sola. Hjemme viste tempen 29,8 grader, men eg måtte (som eg alltid gjør når eg kommer hjem) ta noen minutter i sofaen med litt pelskos og lek med Tassen. Han er jo gullungen, og førstepri her i huset.

Da eg skulle gå tur med han rett etterpå gikk eg bare i singlet og shorts, det var jo så varmt bare 10 min før. Men på denne turen frøys eg faktisk. Det fine været var borte, og drittværet som var meldt å komme i morgen var snudd til godvær. Det var altså en liten time bare at tempen sank brått før den steig igjen, så det ble omsider fint igjen.

Farmor sa det alltid før; «Du kan bere bytta sida alt etter kva vér du vil ha». Farmor og farfar fikk alltid med seg nyheter og værmelding på både TV2 og NRK, og de kanalene viste jo aldri likt vær. Dette minnet dukker opp hver gang været viker veldig fra værmeldinga. Synes det er et artig minne.

Noe positivt har forresten skjedd i dag, du husker kanskje dusjen som vi skreiv om i går? Dusjhode knakk rett av før helga, og det ble utfordrende å få vaska seg. I dag kjøpte eg ny slange og dusjhode som Doc har montert, så neste vask blir nok litt enklere.

2 thoughts on “Bare å bytte side

  1. Det er skikkelig stress når man forsover seg, hjernen må liksom begynne å arbeide med en eneste gang. Godt du kom deg greit i gang med jobb likevel. Ha en fin fin kveld 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top