Skal ikke være enkelt å dusje

Glemte å fortelle om noe snodig da vi kom hjem i går. Var jo på hytta i helga (som sikkert alle har fått med seg), og der har vi en provisorisk dusj med batteridrevet pumpe på dusjhode. Eg dusja der på lørdag, men gadd ikke vaske håret siden eg da sikkert måtte kokt dobbelt opp med vann.

Er egentlig ikke så aller verst da

Det var derfor en stor glede å reise hjem i går for å få dusja håret. Det var egentlig ikke særlig skittent, men alltid godt med en vask etter hyttetur med mye skau og fiske.

Da vi kom hjem bar vi først inn alt fra bilen, og slappa av et øyeblikk før eg lufta Tassen. Han fikk litt bajs i pelsen, hvilket fort kan skje med langhåra hund, og eg gikk på badet for å spyle av han. Men! Der var ikke noe dusjhode! Eg skjønte ingen ting. Hadde noen vært innom oss da vi var bortreist?

Nei dette funker ikke så bra…

Doc mener han sa det til meg før helga, men det fikk i så fall ikke eg med meg. Da han dusja fredagen hadde hele dritten knekt rett av. Eg måtte da dusje Tassen rett fra dusjslangen. Synes jo dette var litt vel knotete, så eg valgte faktisk å utsette egen vask til i dag. Da får vel eg pent takke for meg nå, så eg kan gjøre et forsøk på å vaske meg litt. Vi tales!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top