Geniale Doc altså!

Dagen starta som mange andre dager, at vekkerklokka slumra så mange ganger at eg til slutt bare måtte stå opp i frykt for å få en sinna albu i sida, eller en fot i baken. Doc er nemlig lite imponert over meg når eg ikke våkner av første alarm. Etter å ha stressa vilt som en stukken gris kom eg meg på jobben, og til min gode venn kaffemaskina.

En treig arbeidsdag seinere var det godt å komme hjem til sol og skikkelig vårvær, og ikke minst Doc’s duppe. Ja altså koteletter og duppe i stedet for flesk, knallgodt! Nei ikke på grunn av fettet, for duppa som Doc lager på steikefettet spiser eg opp til dessert likevel.

Effektiv type!

Etter mat var eg så dum å si at eg ville ha meg en lang tur. Tenkte det kanskje ikke var dumt å trimme litt for helsa si skyld. Det skulle eg ikke sagt vettu, for da var ikke Doc’en sein om å komme med forslag til fornuftig trim. Det endte med at vi gikk ut og begynte å stable resten av veden. Mens Doc kjørte shuttle med to trillebårer sto eg bare og stabla. Joda, det gikk fint dette, var som å ta burpees og squats.

Nesten så man kunne smake den lukta!

Doc måtte noen ganger vente litt på meg, og eg tror han etterhvert begynte å gå lei hele veden. Det kom sigende en snek som minna mest om fjøs, og da eg så meg rundt for å finne ut hvem som hadde begynt å gylle jordene, fikk eg se en flirende Doc. Pokker! Men det ble i det minste pause fra stablinga til eimen hadde forlatt hagelåven, og magemusklene fikk trim!

Nå har vi pokker meg ti kubikk, det får jaggu holde!

Nå er omsider all veden stabla, og Doc har fått streng beskjed; feller han flere trær og kommer hjem med de heretter, da blir det månelyst, og «dragen» vil ikke lenger være bare et artig kallenavn.

 

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top