Har eg blitt deprimert?

I morges dro eg på jobb som vanlig morgengretten, men etter å ha titta på nettet følte eg meg deprimert. Nå som store deler av Norge gjenåpninger og noen kommuner fortsetter med de samme tiltakene, nei da har Ullensaker bestemt å skrenke inn enda mer da vettu. Matbutikker må sperre av varer som ikke går inn under kategori vanlig kolonial, og man skal heller ikke ha gjester hjemme nå. Ser nok ut som munnbind og avstand er kommet for å bli gitt.

Når vi først er inne på dette med munnbind, eg prøvde å dele et tips mot maskne i sta, men linken funka ikke. Maskne er kviser eller akne som kommer av at vi bruker maske. Finnes nok mange gode kjerringråd mot dette, men det som faktisk funka for meg var denne rensen HER. Bare husk å også bruke en god ansiktskrem til din hudtype.

Har det egentlig ganske så greit med gjengen på Ahus.

Humøret steig i takt med kaffeinntaket på jobben, så da hadde eg nok heldigvis bare vært normalt sur og lei på morgenen. Godt det ikke var verre, for eg skulle videre på Ahus for påfyll av medisin. Sikkert ingen helsearbeidere som hadde fått en bra dag med en gretten drage av en pasient.

Var forresten veldig tidlig ute i dag, det vil si, man må innom lab’en en liten time før man får medisin, og eg hadde beregna tida ut fra hvor lang køen der var sist. Jaja, greit å beregne feil når det er den veien. Fikk til og med komme inn til infusjon før tida, så det gikk bare strålende i dag.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top