Dragen i meg har kommet ut!

Reklame | Farmasiet

De fleste par har vel klengenavn på hverandre, og Doc f.eks kaller meg dragen. Han har helt sikkert en lumsk grunn for å kalle meg det, men den har han uansett ikke fortalt meg. Det er helt greit, nesten så eg synes det er litt koselig å være dragen til Doc. Selv har eg nå nylig funnet visse likhetstrekk med en drage, ja om man anser en drage som en reptil da. Ikke det at eg er så steike rask til å fange bytte eller noe sånt, men eg har faktisk begynt å skifte ham.

Hvor mange tenker egentlig på huden i dette været?

Nå som det har vært så mye fint vær har jo eg jobba iherdig med å få skille, noe eg føler eg er på god vei med. Eg har sittet ute i sola så mye det har latt seg gjøre, uten å smøre meg, og det viser seg at det var litt dumt. I dusjen i går kunne eg dra av store flak på armene. Her flasser det så mye at eg oppriktig selv føler eg kler navnet dragen.

Sånn ser prosessen ut når en drage skifter ham

Da er det bare en ting å gjøre, få tak i en god solkrem og en like god aftersun. Nå har Farmasiet 30% på utvalgte solprodukter, og de leverer på et par dager. Min favoritt fra i fjor er denne HER, og denne aftersunen HER. De er ikke så feite, men ganske drøy, så man trenger ikke så mye, og den trekker fort inn. Dessuten er de mild til min ømfintlige hud. Og joda, man får farge selv om man bruker solkrem. Skille på bilde under her er etter bare en halvtime (!) i sola med faktor 20!

Etter bare en halvtime med faktor 20!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top