Luke 21; forhasta skjønnhet

Nå begynner eg å merke at det minker på tida her, for eg hadde jo flere ting eg skulle gjennom før jul. Denne veka var nå liksom målet en slags oppsummering hvor eg gjør de tingene som faktisk funka, men så har eg ikke fått testa varmvoksen enda, så på leggene er det nesten dreads. Skikkelig lekkert.

Disse hettejakkene hjelper nok ikke på femininiteten, men de er til gjengjeld fryktelig praktiske.

Selv om eg feila i de fleste luker på min vei til å bli feminin, (vi glemmer vel ikke den forferdelig ujevne selvbruningen?) var det jo helt klart noe som funka. Ja til og med så bra at eg fikk en klaps på baken av Doc en dag, tror det var fordi eg hadde sminka meg og bytta joggisen med dongeri.

Noe av det som faktisk gjorde at eg følte meg som ei dame var jo det aller enkleste, disse ansiktsmaskene eg driver å tar. Da føler eg meg riktig så fresh etterpå. Å farge bryna funka også, for da ser de ikke så tynne og pistrete ut. Ellers funka jo den hårkurer hvor eg blanda 50/50 vann og Aloe Vera og klinte utover håret, men nå er eg tom for Aloe Vera. Og neglelakk, når den holder seg mer enn én dag da.

Akkurat her følte eg meg kanskje ikke så vakker, men etterpå derimot..! Dette er en vegansk maske fra Normal, tungvint å smøre på, men renser bra.

Siden eg måtte bruke dagen i dag til å pakke både penklær og ull til vestlandsturen, og eg måtte pakke inn gaver, da er det ikke mye tid igjen til noe jåleri. Skjønte fort at om dette skulle funke måtte eg multitaske, så mens eg pakka gaver satt eg med både maske og brynfarge. Med min flaks glemte eg selvsagt tida, og brynfargen sitter nå like godt i huden som i hårene. Vel vel, krysser fingrene for at det blir borte, og satser på å fikse neglene i morgen. Så får eg se om eg rekker å rake leggene, om ikke har eg ei tjukk svart strømpebukse til kjolen på julafta.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top