Var bra spent på resultatet!!

Jess, da var det lillelørdag, halvveis til helg og alt det der. Det har vært strålende regn i hele dag, så mesteparten av snøen er bytta ut med ei real skøytebane utafor. Kjekt med litt spenning i hverdagen, f.eks som når Tassen er ivrig på tur og eg kommer på stive bein etter. I dag var det planlagt en aldri så liten frisøraktivitet. Vel, eg skulle ikke til frisør, men nå skulle gulskjæret bort fra ragget mitt. Eg dro derfor innom Jessheim og henta Tonje, og to pizza hun hadde bestilt, og videre hjem.

Nervøst glis!!!

Det ble et etagilde med påfølgende middagshvil, ja altså, vi måtte la maten sige før vi gikk løs på håret. Da vi var klar var det bare å blande bleikemiddelet. Vi brukte DENNE, for den skulle ta ordentlig. Håret mitt er merkelig, bare såvidt antydning til rødskjær naturlig, men de røde pigmentene er veldig dominante. Nå hadde eg uansett kura det godt noen uker etter det mislykka forsøket sist, og det var på høy tid å korrigere det heftige gulskjæret eg da endte opp med. Hva som skjedde sist kan du lese HER.

Vi kjørte på med bleiking på det som hadde vært ettervekst før forrige runde, og satt i 30 min før vi dro det ut i resten av håret. Da satt eg bare i 5 min for å jevne ut overgangen uten å knekke disse tynne tjafsene. Skal ærlig innrømme at det ble ganske varmt i hodebunnen, så vi var godt spent da eg spylte ut dette middelet. Ville håret overleve? Var gulskjæret borte? Ville eg i hele tatt klare å børste håret?

Fortsatt noe gulskjær, men det er null problem å fikse.

For sikkerhets skyld ga eg håret en runde med DENNE lillasjampoen fordi den er en av få som ikke tørker ut håret, og DENNE kuren fordi det er den jækla god. Da eg var ferdig og hadde fått tørka håret litt i håndkle var eg veldig spent, så eg venta ikke lenge med å titte i speilet. Jepp, det var myyye lysere, men fortsatt noe gult. Lot det tørke helt og sjekka igjen. Dette kan eg leve med! Det er ikke så veldig gult likevel, ikke verre enn at den lillasjampoen bør klare å ta det. Hvis ikke, så har eg tre andre typer lillasjampo stående.

 

Snap/insta

One thought on “Var bra spent på resultatet!!

  1. Det blir bra det der!! Og jeg trodde først du hadde klippet det kort! Og det hadde du uansett kledd veeeldig godt – like godt som langt 😀 Alt kler den smukke 🙂 Lag deg en fin fin torsdag !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top