Fløyelsmyk som whiskey?

Reklame |

Nå har eg bare brukt de tre øverste t-skjortene i skapet de siste ukene, bytta på å bruke de og vaske de så klart da. Så i går tenkte eg å grave frem litt mer sommerklær. Eg har jo så mye, både t-skjorter og singleter, måtte jo være noe brukende i skapet.

Dette er den mest brukte t-skjorta de siste ukene, fikk den jo av Hilljacks da (bilde fra sykehuset tirsdagen)

Joda, som forventa fant eg igjen noen av de gamle favorittene. Det var jo en sann lykke å se igjen klærne som bare brukes på de beste årstidene! Uten å tenke over at det var lenge siden eg brukte dette, eller at vi nå har vært «innestengt» i en mnd, kasta eg meg over klærne for å prøve!

Den ene etter den andre måtte eg bare pent legge sammen igjen, for alt var jo for lite. Noe kunne jo til nøden brukes, men når ei vanlig svart T-skjorte blir gjennomsiktig er den nok litt for trang gitt. Nei, eg måtte se slaget tapt, og fortsette å bruke de samme tre t-skjortene litt til. Ja bortsett fra noen få singleter som skulle vært løs, de sitter greit nå da. Er da myk og god i det minste!

Det som måtte gjøres var litt tvungen shopping. Hadde håpa å slippe, men nå fant eg noen morsomme og kule t-skjorter som både kan brukes hjemme i hagen og på fest, og med koden NEW20 får man jo 20% rabatter. Mine favoritter HER og HER.

Smooth as Tennessee whiskey, ja det var en av de få som passe her.

Dattera til ei venninne ville ha meg med å danse på sin TikTok i dag, og med eneste passelige plagget i dette nydelige været, ble det til at eg dansa iført en singlet med whiskeylogo. Tenker dattera til venninna mi er stor nok til å tåle det, hun ble i alle fall glad for dansen. Eg synes uansett det var kjempemoro å være med å lage TikTok til henne da. Tassen var mest opptatt av at det lukta tispe med løpetid av gjestene våre, han fikk trent snuten godt i kveld!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top