Gjørme, godt for kropp og sjel!

Formen min har kommet seg mye fortere enn forventa, og i dag var forkjølelse og ømhet i lysken borte. Dette måtte vi jo gjøre noe med, nå som eg kan være litt aktiv igjen (ja uten tunge løft og anstrengelser) var det tid for litt lek. Vi kjøpte jo ikke ATV for å kjede oss da!

Ingen tvil om at eg kler denne!

Vi er så heldig å bo på bygda, eller heldig og heldig, vi bor her vel viten om at bygda er best. Mange av naboene våre er hyggelige bønder, og noen har latt oss få lov til å kjøre på eiendommen deres. Kan det bli bedre? Dette måtte vi teste!

Store og små som koser seg!

Noen andre naboer ble med, så vi tok med brus og noen sånne HER, og kjørte bort dit vi skulle være. Da vi kom frem var likevel lysken øm, så eg og nabodama tok en liten pause mens kara kjørte. Det var nok de glade for, de fant nemlig et skikkelig gjørmehull som Doc klarte å sette seg fast i. Var heldigvis ikke store jobben å få den løs, vi har jo så klart vinsj, men det ble gjørmebad på Doc.

Var verdt et forsøk da!

Etterpå ble det mer kjøring hvor alle var med. Vi måtte jo utforske område. Her var det både bratte bakker, utfordrende terreng, og flere gjørmehull, noen blautere enn andre. Eg prøvde meg bare på «pingleruta», for etter at Doc satt seg fast ville eg ikke ta noen sjanser med tanke på ablasjonen eg hadde tirsdag.

Den som først setter seg fast må vaske!

Vel hjemme måtte Doc vaske ATV’en, for den var helt dekka av gjørme. Altså en ordentlig ATV skal vel aldri være helt rein? Det ble den i alle fall ikke, det henger noen gresstuster og litt møkk igjen under. Men det er ikke så farlig, den skal nok brukes igjen snart!

Det ligger video fra i dag på TikTok!

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top