Mislykka…!?

Reklame | NordicFeel

Så var det midt i uka igjen, hvilket betyr at det er langt fra helg både tilbake og frem i tid. Men det betyr også at det er litt stilt i huset, for nå har Monica reist hjem, og eg har en mindre å krangle med om sofakroken. Terje er her enda, noe som er helt topp, for i dag tilbød han å lage middag til oss. Etter ei nydelig kyllinggryte landa eg trygt i sofaen, og her tenker eg å bli ut kvelden. Ja, det er faktisk plass til alle i sofaen nå.

De ankom jo fredag kveld. Lørdagen ble det shopping på meg og Monica hvor hun kjøpte ansiktsmasker, mens Doc og Terje var på Ulleren og lufta katta til svigers. Søndagen ble det noen timer i studio, det skjer spennende ting om dagen! Og vi fikk en liten kubikk med ved som måtte stables, men det gikk fort. Mandag skjedde det egentlig ikke så mye. Gårsdagen derimot var det mer liv igjen, da var Doc og Terje på harryhandel med handlelister fra både meg og Monica. Eg var på jobb, og hva hun dreiv med skal hun få lov til å fortelle om selv, så det sier ikke eg mer om her. Men uansett så klarte utrolig nok gutta boys å få med seg det meste på handlelista hjem fra Sverige, og det ble en delikatesse av en burger til middag. Luksus!

Forsøk på typisk bloggerbilde med ansiktsmaske…

Ellers hadde jo Monica disse ansiktsmaskene som hun kjøpte lørdagen, som vi nå hadde glemt i flere dager. Vi tenkte at det var på tide å prøve dette fenomenet som skulle love babyhud og skjønnhet. Kan vel ærlig si med en gang at vi forstod raskt hvorfor mange legger litt mer penger i dette. Disse maskene skulle tas ut av pakken og legges på rein hud, det var hull til øyner, nese og munn. I følge bruksanvisningen skulle det helt enkelt plasseres på fjeset, og man skulle stryke lett ut luftbobler så den festa seg. Monica sin var helt rivna, og min festa seg ikke ordentlig.

Monica med restene av hennes maske
Ser jo gal ut med dette greiene i trynet

Vi så rett og slett gal ut, men prøvde likevel å få tatt bilder av produktet. Da vi ikke har noe badekar å ta slike delikate bilder i, ble dusjen heller brukt, men det gjorde nok ikke saken noe bedre. Heller tvert i mot, noe skjønnhet ble det ikke. Maskene seig av fjeset, revna, klødde, men noe babyhud ble det jaggu. Mye mulig vi bare ikke er så vant til dette, men maska var billig, så om du vil prøve finner du den HER.

Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top