Luke 6; første store tabbe!!

For en deilig genuin søndagsfølelse eg har i dag! Bare slappa av og lagt på sofaen, gått en liten tur med Tassen, og dytta i oss både usunn mat og godterier. Desserten fra i går har vi fått i oss, og det kan rapporteres at den var meget vellykka. Oppskrift står nederst i gårsdagens innlegg HER.

Meget skeptisk!

Dagens skjønnhetsrituale var planlagt å være noe helt enkelt, som eg kunne slappe av og hvile meg gjennom. Eg har kjøpt denne selvbruningen HER, som skal være veldig god. Skulle bare smøre meg inn, for så å la det virke i noen timer før eg tar en dusj.

Den votten hadde ikke mye for seg… Og det Trumptrynet da! Burde vært advarsel; Don’t try this at home 

Leste selvsagt nøye på flaska, og googla litt på forhånd, for eg har sett noen skrekkeksempler som eg ikke vil ligne. Har til og med en sånn vott til å gni dette utover med, sånn for å unngå den misfargen i hendene som Sophie Elise alltid har. Alt var klart for å sette i gang med selvbruning for å bli litt Fresh.

Meget spent på hva en dusj kan gjøre her.

Var nok litt ivrig med å kline dette utover, for eg glemte helt å sjekke meg i speilet underveis. Etter å ha smurt armer og fjes løfta eg blikket, og herregud som eg så ut! Vet ikke om dette skal være sånn, eller om det er eg som har gjort noe feil, men dette ser helt forferdelig ut!! Noen som har gjort dette før? Blir det bedre etter en dusj? Lover å legge ut snap når eg har dusja!

6 thoughts on “Luke 6; første store tabbe!!

  1. Oj oj oj oj… Her har du vært skikkelig uheldig, med vott som ikke er til det formålet… Om det fortsatt er like ille etter en dusj, ta kontakt på messenger – jeg har noen triks fra spraytanbransjen 😁

    1. Det ble veldig jevnt og fint etter en dusj, mye mindre farge 😅 Det var forresten en sånn billig vott fra Normal, og etter å ha lest om den fant eg ut at formålet bare er jevn fordeling 😂

  2. Eg kan faktisk anbefale deg å prøve Sofie Elise sin selvbruning og påføringsvott, der får du ikke produkt gjennom votten, fargen på både medium og dark er veldig fin og naturlig, den dufter faktisk ikke drit, mousset er lett å påføre, og den holder en del dager. Eg ble positivt overasket av den.

    1. Veldig skeptisk til alt av sånne influencerprodukt da det ofte er lagd på billigst mulig vis fordi det er navnet som skal selge 😅 Har også hørt mye negativt om den.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top