Sulten og sur!!

Må bare advare deg som leser dette innlegget, for i dag ble eg sur, så det kan finnes spor av sarkasme her. Dagen starta egentlig jækla bra, eg kom meg opp før Doc, og stempla inn en halvtime for tidlig på jobb. Brant kjeften på kaffe, men det var mye å gjøre, så tida gikk egentlig greit unna. Ikke noe særlig smerter heller, eg var faktisk i kjempeform tross svidde gommer.

Nå som alt var på stell var det tid for å fylle på litt i hjemmet, og siden eg ikke var daukjørt stakk eg innom senteret på Kløfta. Først innom Cubus’n, for eg trenger ei ny litt penere bukse, og nå hadde de fått inn så mange. Raska med meg fire forskjellige halvfine svarte bukser, og en pen genser bare fordi den var billig, og gikk målretta inn på prøverommet.

Fire fine bukser til noen andre enn meg.

Første for kort, andre for kort, tredje for kort, og jaggu fjerde også. Er du klar over hvor feit man ser ut når man har litt ekstra lår i for korte bukser? Sjekka på nettet, og Cubus har stort sett bare en lengde hvilket er høyvannsbukse for veldig mange av oss. De to fineste HER og HER om du er maks 165 høy! Og forresten så gadd eg ikke prøve genseren fordi eg var skuffa.

Sulten og sur gikk eg videre på Normal, måtte ha litt diverse, dusjesåpe og deodorant blant anna. Her fant eg, ja for første gang, en billig parfyme som faktisk lukta godt, så eg røska den med. Betalte, og løp igjennom Rema før eg kjørte hjem. Åpna parfymen for å vise den til Doc, og tror du ikke det var en annen enn testparfymen som hadde stått fremfor der da? Eneste vellykka vare eg fikk med hjem var hygieneprodukter og sjampinjong! Ble i alle fall ikke overforbruk!

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

3 thoughts on “Sulten og sur!!

  1. Skjønner ikke hva du mener m høyvannsbukse 🤣🤣. Har samme problem. Cubus har ikke skjønt at du kan være jente og over 165 . 🤣🤣

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top