Luke 15; dette var lenge siden nå!!

Da var det dags igjen for å slarve litt på denne bloggen. Nå har det ikke skjedd så fryktelig mye spennende, men eg har da fått vært litt produktiv. På jobb gikk det sin vante gang, og foruten en liten galopp i hjertearytmien var eg stort sett opplagt. Det var ikke før etter jobb at det begynte å bli interessant.

Saken er at eg i går klarte å knuse skjermbeskytteren på tlf. Eg hadde vært på do på jobb, og i all hast putta tlf i lomma på hettejakken da eg var ferdig. Da eg reiste meg for å dra opp boksa og trekke ned, fikk eg brått se en skygge i sidesynet, og eg skvatt så eg slo til «skyggen» i lufta, og med et knus landa tlf på flisene like ved dassen. Hell i uhell, knust skjermbeskytter, men tlf kunne jo ha landa i dass.

Mellom butikker! Og ja, eg står parkert, og smiler bak maska.

Derfor måtte eg i dag innom senteret på Jessheim, for de på Teliabutikken er flinkere til å bytte skjerm enn meg. Og siden eg likevel skulle innom dette hersens senteret (eg misliker egentlig alt av kjøpesentre), så kunne eg like greit handle litt fler ting. Nå skal det nevnes at de som eg kjøpte gave til også leser denne bloggen, nemlig muttern og fattern, så eg kan ikke si hvilke butikker, men for å gjøre det ekstra spennende for de kan vi kalle det en forundringspakke fra flere butikker.

Var også innom matbutikken, men siden de ikke hadde en eneste julebrus fra Vestlandet måtte eg pokker meg innom et annet senter, og ferden gikk videre til Kløfta. Heldigvis et mye mindre senter, og mye mindre folk, så her gikk det fortere, og eg fant ikke Lerum, men Hansa sin julebrus. Funker den også.

Joda, jif ovn tar mye, men måtte likevel skrubbe! Oppgitt over meg selv…

Vel hjemme tenkte eg å slenge beina på sofaen, med 11 000 skritt og 124 i puls var det på tide å ta pause. Men neida, eg fikk det for meg at ovnen måtte vaskes. Det har vært planen lenge, men det er jo et ork, og da eg en dag fikk svar på en snap med bilde av kalkun i ovnen, at den ovnen måtte vaskes, ja da var det bare å gjøre det. Etter halvanne time med skrubbing ble det fortsatt ikke pause på meg, nei da måtte Tassen drite. Men NÅ! Nåde den som ikke lar meg slappe av nå, for her er det virkelig game over, og shopping på to sentre får virkelig være femi nok for i dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top