Luke 7; dobbelt opp!

I dag skulle egentlig dagens forsøk på femininitet være å ha på meg litt maskara og sånn før eg dro på jobb, men sånn ble det ikke. I morges var det stor rift om badet da Doc sto opp før undertegnede var ferdig, eg rakk knapt pusse tenna før han bare svinga meg unna med hofta. Vi hadde det like travelt begge to.

Selvbruningen i går ble grei den!

Heldigvis feilet ikke selvbruningen så alvorlig som forventa, så eg slapp jo å dekke meg til, og ga dermed blaffen i maskara også. Eg hadde uansett åtte timer på jobb til å klekke ut en annen femi plan, hvilket kanskje ble enda bedre. Dere skal derfor få ikke bare ett, men hele to skjønnhetstips i dag.

Eg har nemlig merka visse forandringer i det siste, i takt med noe eg starta med for ca to mnd siden. Etter eg begynte å ta Sanasol har hår og negler vokst fortere, og eg føler meg ellers generelt freshere enn før. Derfor ble dagens luke i femikalenderen å rett og slett fikse litt på disse neglene.

Skjoldete selvbruning, og koagulert neglelakk… Kommer seg dette!

Mens vi så noen episoder av Atlantic Crossing på NRK TV fikk eg filt og lakka neglene. Det er jo ikke noe eg gjør ofte akkurat, så eg tok bare en gammel lakk eg hadde stående. Det ble ikke så vakkert som eg hadde håpa, lakken var nok litt gammel, men denne top coaten HER var mer imponerende. Aldri sett noe tørke så fort på neglene før, så det passa tålmodigheten min ypperlig.

One thought on “Luke 7; dobbelt opp!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top