Perfekt foruten covid og havari!

Reklame |

Formen er fortsatt den samme på begge her, bare Tassen som har ekstra energi og kondis. Frokosten gjorde vi meget enkel med rester fra i går, og så gikk vi i gang med dagens gjøremål, altså å slenge oss i sofaen. Vel, noe måtte vi gjøre, så eg har vaska litt mer klær, men ikke alt, må fordele det utover uka. Og Doc klipte den lille hekken fremfor terrassen, og vaska bobilen. Den ser ut til å virke som den skal nå!

Så deilig stoff at eg begynner å like blomstrete kjoler!

I dag kom naboen hjem fra tur, så eg rusla bort og henta posten vår, og der lå det jaggu en pakke til meg! Hadde nesten glemt den, eg bestilte litt i et svakt øyeblikk i ferien! Eg hadde aldri trodd eg skulle like blomstrete kjoler, men denne grønne HER var bare så deilig å ha på, nesten som å gå naken! Denne HER kjolen var mer luftig, herlig i sola, og med bar rygg. Er forresten på tilbud nå!

Elsker denne toppen!

Eg hadde også bestilt den toppen HER, som er strikka med luftehull. Så får vi se hvor lenge den er hvit da, eg og hvite klær er egentlig ikke den beste kombo’en. Og siden eg alltid blir solbrent på nesa ble det også en solskjerm, perfekt for vin på terrassen! Den finner du HER til under 100-lappen! Meget fornøyd med alt, og det er meldt mye pent vær i august, så eg får nok brukt det selv om det er spådd litt regn til helga.

Så luftig at den kan brukes i hetebølger også!

Sånn ellers vil eg bare tørre å påstå at sommeren har vært utrolig fin tross litt dårlig vær, korona og havari. Vi har klart å kose oss masse, og sitter igjen med mange gode, morsomme, fine og herlige minner. Har kjørt ca 313 mil, vært med gode venner og masse familie, og har fortsatt eg grei slump igjen på feriepengekontoen vår. En toppers ferie!

 

 

TikTok / Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top