Ultralyd og shopping!

Fikk aldeles ikke sove i går kveld, siste gang eg titta på klokka var den passert to. Det hjalp heller ikke på søvnen å vite at eg skulle opp før fuglene rakk fise, gjorde det vel bare verre. Da klokka ringte i morges viste den 7.00, og trynet mitt så ut som det var tygd og utatspytta. Føltes sånn også. Opp måtte eg, for eg hadde en time å rekke, så det var bare å gjøre meg klar og dra innover.

Intet alvorlig på ferde, eg har bare vært hos ortoped. Eller, det er ikke bare, de fant ut mer om føttene mine enn eg visste. Etter en kald og kilen ultralyd av føttene viste det seg at eg ikke har plantar fascitt, men fettputebetennelse. Jaha ja, betennelse i fettlaget under beina, det er altså en ting. Greit nok det, er mye samme behandling, så det ble tatt avstøpning, og ut i august får eg såler. Frem til det skal beina belastes minimalt.

Pausene mine har i dag blitt tilbrakt på trappa hvor eg har sol og selskap av han som driver i bilen.

På vei hjem tenkte eg å shoppe litt, men der hadde ikke engang senteret åpna enda. Litt seinere tok eg Tassen med til veterinær for å få i han ormekur, hvor han var flink bisk og sjarmerte vet i senk. Deretter fikk eg omsider shoppingrunden min på Kløfta, selvsagt i DISSE skoene med god demping. Skulle bare ha et par ting, men eg måtte inn igjen tre ganger. Hver gang eg nærma meg utgangen vibrerte klokka, det var Doc som kom på flere ting vi trengte. Fikk da kjøpt DETTE sengesettet og DETTE kjøkkenhåndkle, så nå matcher det i bilen!

Så sunn da vettu!

Imens eg har styra på med mitt har Doc kjøpt TV og fått den på plass i bilen, og så har han satt inn nytt popanlegg. Det ble riktig så bra tross knot med å få DaB antenna på plass, og det å fikse nye koblinger. Da vi til slutt tok kvelden fant eg frem masse god frukt siden det har blitt litt mye chips i det siste. Litt skjerpings er på sin plass sånn innimellom, helt til det var tomt for frukt og Doc fant en pose chips likevel. Jaja, var godt da…

 

Snap / Insta

One thought on “Ultralyd og shopping!

  1. Betennelse under føtene høres ikke godt ut :-/ Håper nye soler gjør susen! Ja på bobiltur blir det mye mer chipsspising! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top